Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.03. Metrologické školení » Metrologie v praxi II
- 20.03. Webinář: Efektivní programování NC strojů s 3DEXPERIENCE DELMIA
- 21.03. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Objevte možnosti SolidSteel Parametric pro 3D konstrukci
- Využití digitálního dvojčete v moderním vývoji a výrobě
- Integrace Ideate Automation s Autodesk Construction Cloudem
- Hexagon MI uvádí optický 3D skener SmartScan VR800
- Překvapivé benefity robotizace – uchovává know-how
- První náhled na Lumion 2024
- Resinová tiskárna DF2 od Raise3D nyní na Abc3D
- SiteFlow při rekonstrukci vodovodů a kanalizací v Lysé
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Autodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016 |
Čtvrtek, 13 Srpen 2015 11:15 | |
Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds Max a Maya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu. Nový3D textový nástroj 3D Type (u Maya), resp. TextPlus (v 3ds Max) nabízí náhled fontů, návaznost, prokládání, velikost písma, editaci či tvorbu vlastních zešikmených efektů. Text je navíc možné animovat díky Animation Preset Controller, využít lze i MAXScript. Novinkou ve 3ds Max je geodetické vázání voxelů, teplotní mapa, stahování z kůže a její váhu, stavbu kostry, ale také oblečení postavy. Ve 3ds Max najdeme aktualizace i u Max Creation Graph, v Maya nové uzly v Hypershade či možnosti importu SVG a pracovních postupů.
Mohlo by vás zajímat:
|