Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 16.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.05. Simulate at the Speed of Design 2024
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
- 04.06. Školení: GD&T a výkresová dokumentace
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
- Digitalizace s novým stavebním zákonem je příležitostí
- Stroje i ukázka obrábění na Open House Profiky
- AOC uvádí monitory z řady Graphic Pro U3
- Nová velkoformátová tiskárna SureColor P20500
CAD na www.SystemOnLine.cz
eMan vyvinul aplikaci pro ABB na správu robotů |
Neděle, 05 Listopad 2023 21:35 | |
Přední český dodavatel softwaru eMan vyvinul aplikaci na míru pro ABB, konkrétně divizi ABB Robotika a Automatizace. Ta tak nyní může jednoduše řešit jakýkoliv požadavek či správu robotů v jednom intuitivním prostředí. Webová a mobilní aplikace ABB Infoservis pro iOS a Android je dostupná na PC, telefonu či tabletu. Už po měsíci od jejího spuštění na ni přešlo 30 procent zákazníků společnosti. Nová aplikace sjednocuje komunikaci uživatelů, kteří dříve ke kontaktování servisního oddělení museli využívat tradiční způsoby, jako je telefon či e‑mail. Aplikace přináší zjednodušení a zefektivnění komunikace jak uživatelům, tak servisnímu oddělení. Veškerou správu, monitoring, hlášení případných poruch robotů, evidenci servisních zásahů, vhodné příslušenství nebo běžnou provozní komunikaci nyní firma řeší prostřednictvím jednoho intuitivního a na používání jednoduchého prostředí. Aplikace zastřešuje celý ekosystém servisu od konzultace, přes objednání náhradních dílů, instalace až po fakturaci. Zjednodušuje kontroly robotů širokému spektru pracovníků, monitoruje všechny události, prostřednictvím notifikací zákazníkovi oznamuje důležité informace od digitálního servisu ABB a také umožňuje využít chat se servisním specialistou. Uživatelsky přívětivá a real‑time aplikaceNová aplikace od vývojářů z eManu je postavená na stávající back‑endové části od ABB. Ta se pak rozšířila o nové funkce a především pro uživatele přívětivou frontendovou část. Nejdůležitějším krokem při vývoji bylo převzetí know‑how a pochopení stávajícího ekosystému. Výzvou bylo vytvoření real‑time chatu mezi klientem a technikem, prostřednictvím kterého bude možné sdílet i dokumenty. Pod pokličkouNová aplikace běží v mobilním i webovém rozhraní pro operační systémy iOS i Android. Pro vývoj verze aplikace pro Android využili vývojáři jazyk Kotlin, pro platformu iOS to byl jazyk Swift. Pro webovou aplikaci byla využita technologie React. Aplikace je k dispozici ve dvou jazykových mutacích. S ohledem na různorodost zařízení, která koncoví klienti v provozu preferují, bylo třeba myslet i na responzivnost aplikace na PC, mobilu i tabletu. Product Discovery s ohledem na koncové uživateleZ dílny eMan pochází také vizuální stránka aplikace. Vývojáři se intenzivně věnovali UX a UI designu. Aby měli jistotu, že aplikace bude pro koncové uživatele co nejpřínosnější, celé řešení prošlo na začátku projektu procesem Product Discovery. Ten je jednou z nejdůležitějších fází při navrhování produktu a spočívá v testování prototypu reálnými uživateli. Projekt byl řízen agilně, jednotlivé funkce se doplňovaly na základě reálných potřeb koncových uživatelů a díky spolupráci všech týmů se dařilo efektivně předcházet prostojům a urychlovat celý proces vývoje.
Mohlo by vás zajímat:
|