Aktuální články
- Xencelabs představuje Xencelabs Sift Display 16
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Posila marketingu v Tech Data |
Pátek, 06 Listopad 2009 13:55 | |
Novou posilou Autodesk týmu ve společnosti Tech Data Distribution se stal Petr Chaloupka. Nastupuje na pozici marketingového manažera pro produkty Autodesk. Do Tech Data přichází Petr Chaloupka ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí. Petr Chaloupka má 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM. Právě tyto zkušenosti hodlá zužitkovat i v Tech Data, která je výhradním distributorem produktů a řešení Autodesk v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
Mohlo by vás zajímat:
|