Google překladač: English Deutsch

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Jak digitálně kreslit

Čtvrtek, 12 Srpen 2010 10:49

Tags: Grafika | Kurzy

digikresba1032.jpgJe škoda, že některé informace o zajímavých akcích do naší redakce nedoputují. Možná proto, že by o ně byl až příliš velký zájem. Zvlášť, když jsou bezplatné. Konkrétně jde o první ročník pětidenního kurzu Digitální kresby, vyhlášený na webu Digitouch.cz, s kapacitou pouhých deseti účastníků, v termínu od 23. 8. do 27. 8. 2010.  Problém by mohl být také v tom, že účastníkem může být jen student, nebo akademický pracovník. Vzhledem k omezené kapacitě se o konečné účasti v kurzu rozhoduje na základě výběrového řízení. Prvních 50 přihlášených je požádáno o zaslání referenčních prací, které jsou hodnoceny porotou složenou z organizátorů kurzu a odborníků z oblasti průmyslového designu, a následně jsou do deseti dní po ukončení registrací osloveni vybraní účastníci. Svoje jména najdou také v příslušné sekci již zmíněného webu.

Kurz vznikl jako iniciativa studentů doktorského studijního programu odboru Průmyslového designu Ústavu konstruování FSI VUT v Brně s technickou podporou firem AW Graph a Wacom. Kurz je financován prostřednictvím evropských sociálních fondů a státním rozpočtem České republiky.
Lektorem kurzu je Ing. Petr Nevřela, jehož práce, ať už jde o skicování, koncepční modelování, vizualizace nebo prezentace, najdete v referencích společností Evektor, Aufeer Design, B&W a Škoda. K náplni kurzu dodává: „Skicování je přirozený způsob zachycení lidských představ. Digitální kresba dává nový rozměr procesu navrhování, který mě provází každý den od tvorby hrubých skic po kresby určené k prezentaci nebo retuše renderů a fotografií. Ať už je nutné směřovat návrh na rychle realizovatelný produkt, nebo je možné plně rozvinout fantazii ve vizionářských konceptech, užívám si každý aspekt tvorby, který poskytuje životní prostor tolik potřebné kreativitě.”

 Program kurzu

  • 1.den - Seznámení s uživatelským prostředím a základními nástroji, volné skicování - uživatelské prostředí, základní nastavení, preferences, modifikace shelfu a control panelu, canvas, nástroje pro skicování, tvorba vlastních nástrojů, reálné štětce, práce s vrstvami
  • 2. den - Efektivní kresebné techniky v praxi - simulace materiálů, volba perspektivního zobrazování pro konkrétní návrh, tvorba podkladů pro prezentaci, export skic
  • 3. den - Pokročilé nástroje pro navrhování - tvorba křivek, editace křivek, import obrázků, symetrie, stamp, vodící křivky, masky
  • 4. den - Tvorba koncepčního modelu - import package, tvorba základních ploch, CV, blend curves, curve network, editace pomocí historie
  • 5. den - Finální prezentace návrhu - project sketch, hardware shade, export, tvorba prezentace, tisk plakátu

 

 


Mohlo by vás zajímat: