Aktuální články
- Hexagon přichází s novými ručními 3D skenery
- EOS otevřel Additive Minds Academy Center
- Lenovo představuje nový ThinkPad P14s Gen 5 s AI
- Nová 76“ průmyslová sublimační tiskárna Epson
- Digitalizace hřbitovů – I zesnulí potřebují pořádek
- Acer SpatialLabs Eyes pro stereoskopické 3D
- Bezplatný CAD software pro výzkum a vzdělávání
- IMAGINiT přichází s Clarity 2025 pro Revit, BIM 360
CAD na www.SystemOnLine.cz
Thinkbox vydává Krakatoa MY pro Autodesk Maya |
Pondělí, 25 Únor 2013 10:09 | |
Americká společnost Thinkbox Software vydala Krakatoa MY, hromadný particle renderer pro software Autodesk Maya 3D, jenž běží na operačních systémech Microsoft Windows a Linux. Krakatoa je volumetrická aplikace na rendering částic dříve dostupný pro 3D software Autodesk 3ds Max. Je vysoce optimalizovaná a dá se využít i na noteboocích nebo renderovacích uzlech bez specializovaných špičkových grafických akcelerátorů. Krakatoa MY jednoduše propojuje Autodesk Maya s Krakatoa rendererem a nabízí množství funkcí pro lepší pracovní prostředí při manipulaci s milióny částic. Krakatoa MY sdílí to samé renderovací jádro jako Krakatoa SR a Krakatoa MX, také výsledky jsou identické při zadání stejných dat a nastavení. Mezi klíčové funkce Krakatoa MY patří např. bodová nebo voxelová prezentace částicových dat s mnoha módy filtrů, efekty nebo výstup z HDRI do souborů OpenEXR. Podpora jak doplňkových, tak objemových stínovaných modelů je simultánní, s možností kontroly barvy, emise, absorpce, hustoty a dalších vlastností u jednotlivých částic. Podporuje také rozptylovací algoritmus, samostatné stínování ve vysoké kvalitě a okluze jak z geometrie, tak DTEX map. Nahrát se dají objekty a sekvence v souborech .PRT, .BIN od RealFlow nebo .CSV, s možností dalších úprav a kombinací s již nahranými částicemi.
Mohlo by vás zajímat:
|