Aktuální články
- Xencelabs představuje Xencelabs Sift Display 16
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Pokračující inovace 3D pracovních postupů v CINEMA 4D R15 |
Středa, 24 Červenec 2013 12:17 | |
Společnost Maxon představila 23. července Cinemu 4D Release 15 (R15) pro 3D animace, vizuální efekty, 3D kreslení a vizualizace v rámci konference SIGGRAPH 2013, konané ve dnech 23.–25. července 2013. Ke klíčovým novinkám produktu Cinema 4D R15 patří například rendering. Nový Team Render dokáže využít přebytečné výpočetní kapacity dalších počítačů na síti, a to pro statické snímky i animace. K vyšší kvalitě výstupu přispívají zejména přepracované algoritmy pro irradiance caching, ambient occlusion a fyzikální rendering. Další vylepšení Vylepšení v modelování, renderingu a pracovních postupech zahrnuje robustního správce textur, nový materiál trávy, jeřábovou kameru pro produkční záběry a mnohem více. Systémové požadavky Cena, dostupnost, možnosti upgradu
Mohlo by vás zajímat:
|