Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
- 30.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 04.06. Školení: GD&T a výkresová dokumentace
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
- Digitalizace s novým stavebním zákonem je příležitostí
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
K dispozici je V-Ray 3.5 pro 3ds Max |
Úterý, 14 Únor 2017 18:34 | |
Nový V-Ray 3.5 pro 3ds Max je díky novému algoritmu Adaptive Lights sedmkrát rychlejší při vykreslení scén s mnoha světly a nabízí plně interaktivní produkční vykreslování s okamžitou odezvou, import a renderování souborů s kompletními scénami v jakékoliv V-Ray aplikaci nebo Live VR Rendering pro vykreslování přímo do náhlavních souprav Oculus Rift či HTC Vive, a to s plnou GPU akcelerací včetně On-demand Mip-mappingem. Dalšími novinkami jsou možnost přerušit v jakémkoliv bodě vykreslování a poté pokračovat, kde jste přestali, možnost během renderování povolit a nastavit efekty plné záře. Shader od Anderse Langlandse nabízí zabudované SSS ovladače, umožněn je import a vykreslení fyzických materiálů vytvořených pomocí Material Definition od Nvidie. Pro majitele V-Ray 3.x je tato aktualizace zdarma. Více o nové verzi je v angličtině i s ilustračními obrázky na této stránce.
Mohlo by vás zajímat:
|