Aktuální články
- Hexagon přichází s novými ručními 3D skenery
- EOS otevřel Additive Minds Academy Center
- Lenovo představuje nový ThinkPad P14s Gen 5 s AI
- Nová 76“ průmyslová sublimační tiskárna Epson
- Digitalizace hřbitovů – I zesnulí potřebují pořádek
- Acer SpatialLabs Eyes pro stereoskopické 3D
- Bezplatný CAD software pro výzkum a vzdělávání
- IMAGINiT přichází s Clarity 2025 pro Revit, BIM 360
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Renderer Indigo v beta verzi 4.0.48 |
Pondělí, 27 Březen 2017 10:14 | |
Pro veřejné testování byla uvolněna beta verze softwaru Indigo s mnoha novými funkcemi. Mezi ně patří například kompletní podpora světelných vrstev pro OpenCL (GPU) vykreslování pro rychlé a snadné vyvážení zdrojů světla během vykreslování za pomoci grafického procesoru. Šikovnou funkcí má být miniatura pro každou vrstvu světla, takže je snazší najít příslušnou vrstvu v sadě. Další novinou je možnost připsat světelný zdroj světelné vrstvě přímo v rozhraní Indigo GUI, a také zde lze přidávat nové vrstvy. Pro lepší citlivost a přepočet snímků se rozlišení dynamicky adaptuje v reálném čase na změny kamery nebo materiálu. U některých světelných scénářů se objevuje více ruchů než u jiných. Proto je k dispozici možnost nastavení vzorkovacího násobiče. Vyšší hodnoty znamenají lepší zpracování. Kompletní seznam změn v angličtině a odkazy ke stažení jsou na této adrese.
Mohlo by vás zajímat:
|