Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
V-Ray 3.6 pro 3ds Max představuje hybridní rendering |
| Středa, 28 Červen 2017 16:13 | |
|
Funkce Cryptomatte automaticky vytváří ID masek s podporou průhlednosti, hloubky ostrosti a rozostření pohybu (např. v programech Nuke nebo Vision). A konečně Nvidia NVLink podporuje sdílenou GPU paměť pomocí NVLinku kompatibilní s grafickými kartami.
Mohlo by vás zajímat:
|










Verze V-Ray 3.6 pro 3ds Max je nyní nově kompatibilní s 3ds Max 2018. Aktualizace je zdarma pro všechny uživatele V-Ray 3.x. V-Ray 3.6 pro 3ds Max umožňuje díky technologii pro hybridní vykreslování (Hybrid Rendering Technology) od Chaos Group renderování na GPU nebo CPU Nvidia CUDA, případně kombinaci obou. Mezi další novinky patří prvek pro výběr plného světla při vykreslování, kdy jde nastavit vykreslení jednotlivých světel, nebo skupiny světel jako samostatný element, a to i s podporou celkového osvětlení, odrazů a lomů světla pro přesné směšování světla v celkovém snímku.