Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 04.04. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 10.04. Webinář: Tvorba 3D návrhu v multiCAD prostředí platformy 3DEXPERIENCE
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Tři nové víceúčelové modely monitorů v řadě Philips E1
- Amerika hledá ideální dron pro hasiče
- Mapy jsou pro každého 2024 – 10. ročník konference
- Zdicí robot WLTR bodoval v zahraničí – 2. místo na ERF
- Lumion 2024 je již dostupný
- Připraveni na zvýšení produktivity se SCIA Engineer 24
- Mapy.cz nově využívají letecké snímky z ČÚZK
- Jarní slevy na VIVE XR Elite i VIVE Pro 2
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
V-Ray 3.6 pro 3ds Max představuje hybridní rendering |
Středa, 28 Červen 2017 16:13 | |
Verze V-Ray 3.6 pro 3ds Max je nyní nově kompatibilní s 3ds Max 2018. Aktualizace je zdarma pro všechny uživatele V-Ray 3.x. V-Ray 3.6 pro 3ds Max umožňuje díky technologii pro hybridní vykreslování (Hybrid Rendering Technology) od Chaos Group renderování na GPU nebo CPU Nvidia CUDA, případně kombinaci obou. Mezi další novinky patří prvek pro výběr plného světla při vykreslování, kdy jde nastavit vykreslení jednotlivých světel, nebo skupiny světel jako samostatný element, a to i s podporou celkového osvětlení, odrazů a lomů světla pro přesné směšování světla v celkovém snímku. Funkce Cryptomatte automaticky vytváří ID masek s podporou průhlednosti, hloubky ostrosti a rozostření pohybu (např. v programech Nuke nebo Vision). A konečně Nvidia NVLink podporuje sdílenou GPU paměť pomocí NVLinku kompatibilní s grafickými kartami.
Mohlo by vás zajímat:
|