Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
- 30.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 04.06. Školení: GD&T a výkresová dokumentace
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
- Digitalizace s novým stavebním zákonem je příležitostí
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Lightmap vydává HDR Light Studio pod názvem Karbon |
Neděle, 18 Únor 2018 12:46 | |
Novému hlavnímu vydání HDR Light Studio se říká Carbon (neboli uhlík na památku uhlíkového vlákna v prvních žárovkách. Od této chvíle končí číslování jednotlivých vydání a nové verze budou mít svá jména. A jaké jsou novinky? Stisknutím tlačítka Play u nové verze zobrazení Render View začne v připojeném 3D softwaru interaktivní vykreslovací proces, jenž výsledek zobrazí v HDR Light Studiu. Kliknutím na LightPaint lze nastavit světla, přičemž pro nastavení požadavků ohledně světel není nutné využít renderer HDR Light Studia a je možné jej zavřít. Pracuje se přímo v konečném vykreslení, kde je rovnou vidět působení světla. Nový Render View je kompatibilní s 3ds Max a Maya. Výkon funkce Area Lights je rychlejší a vytváření nebo nastavení je okamžité, a to i při načítání velmi velkých 3D scén. Vylepšení se týkají i propojení se Cinema 4D (podpora Redshift A VRAYforC4D 3) nebo podpory HiDPI.
Mohlo by vás zajímat:
|