Exkluzivní partner sekce
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 16.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.05. Simulate at the Speed of Design 2024
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
- 04.06. Školení: GD&T a výkresová dokumentace
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuality
- SOLIDDAYS 2024 budou opět na Seči
- CAD Schroer a i4 MEETING přináší moersland 2024
- Pozvánka na konferenci IT FORUM 2024
- InnovMetric vydává PolyWorks 2024
- Hexagon představuje systém PRESTO
- Oznámení asistenta Noesis s umělou inteligencí
- Seminář BIM a dopravní infrastruktura
- 30minutový webinář TransMagic Aerospace
CAD na www.SystemOnLine.cz
Chaos představil V-Ray 5 pro Unreal |
Autor článku: Chaos | |
Neděle, 22 Srpen 2021 23:49 | |
Chaos vydává V-Ray 5 pro Unreal, novou aktualizaci svého produkčního renderovacího plug-inu určeného k importu V-Ray scén, bake lightingu a vykreslování paprskově sledovaných obrázků a animací v Unreal Engine. Nyní je sada funkcí V-Ray 5 přístupná architektům a designérům, včetně nejflexibilnější sady nástrojů pro light backing, které jsou v současné době k dispozici pro Unreal Engine 4. Light backing – větší rychlost, více ovládáníLight backing je předběžný výpočet světel a stínů pro (statickou) scénu, jejíž informace jsou poté uloženy na světelné mapě. Renderer poté ví, kde má model zesvětlit nebo ztmavit, čímž vytváří iluzi světla. Více o V-Ray 5 pro Unreal a odkaz ke stažení 30denní zkušební verze najdete na www.chaosgroup.com.
Mohlo by vás zajímat:
|