Exkluzivní partner sekce
Aktuality
- JLR a Dassault rozšiřují partnerství
- Pozvánka na SOLIDWORKS STAHLBAUTAG 2024
- Siemens oznamuje NX X pro produktové inženýrství
- Konference 3DEXPERIENCE 2024 v Mnichově
- Eurotech zařazen do Gartner Magic Quadrantu
- Digitální simulace je rychlejší než fyzické prototypy
- Siemens prodá Innomotics firmě KPS Capital Partners
- EMO Hannover 2025 bude zkrácen na 5 dnů
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Webinář Konstrukce motoru s permanentním magnetem pro elektrokola |
Autor článku: EMWorks | |
Čtvrtek, 24 Listopad 2022 02:59 | |
V posledních letech se elektrokola stávají jednou z nejrychleji rostoucích technologií v cyklistickém průmyslu. Miliony cyklistů po celém světě si uvědomují atraktivní vlastnosti bateriového kola, protože je ekologické, rychlé, pohodlné a představuje životaschopnou alternativu k vlastnictví osobního automobilu na střední vzdálenosti. Při první výuce jízdy možná mnozí z nás dostali jemný impuls k nastartování svého tempa. V mnoha případech vám právě to může umožnit motor na elektrokole. Později, když šlapete, motor sleduje šlapání a dodává výkon na základě jezdcova vstupu. V této souvislosti je zvláštní zájem věnován motorům s permanentními magnety, protože poskytují vysoký točivý moment, což přispívá k jejich mechanické robustnosti, kompaktnosti a schopnosti dosáhnout vysoké rychlosti. Proto jsou elektrokola vhodná nejen pro rovinaté a jednoduché terény, ale i pro náročné oblasti s plynulou a bezpečnou jízdou. V tomto webináři bude krok za krokem ukázáno, jak pomocí softwaru pro virtuální prototypování EMWorks2D nastudovat a provést motor s permanentními magnety určený pro elektrokola. Výsledky elektromagnetické simulace, jako je točivý moment v podmínkách bez zátěže a při zátěži, stejně jako zpětné EMF, vazba toku cívky atd. budou vyhodnoceny a vylepšeny zkoumáním počtu pólů, konfigurace vinutí a tvaru magnetu. Dále bude analyzován obsah harmonických zpětného EMF pro vyhodnocení kvality průběhu na základě metody FFT. Kromě toho bude provedeno srovnání původní a konečné topologie motoru na základě výsledků metody konečných prvků. Připojte se ve čtvrtek 1. prosince 2022 buď v 15:00 nebo 20:00 hodin.
Mohlo by vás zajímat:
|