Autor článku: Redakce
|
Tags: 2024.1.1 | Autodesk | Moduly | Mosty | Structural Bridge Design Autodesk Structural Bridge Design je kompletní sada modulů pro posouzení průřezu, návrhového nosníku a statické analýzy integrovaná do jednoho produktu, která poskytuje mimořádně výkonný nástroj pro analýzu a návrh mostních konstrukcí pomocí liniových nosníků, roštů, rámů a metod konečných prvků. Autodesk Structural Bridge Design 2024.1.1 je k dispozici prostřednictvím služby Autodesk Access nebo ke stažení z webu Autodesk Subscription.
Podrobnosti a nápovědu naleznete na stránce Structural Bridge Design 2024.1.1.
Opravené problémy
Projekt / Strukturální analýza
- Vyřešen problém, kdy optimalizace zatížení ignorovala použitá speciální vozidla nebo konvoje.
- Opraven problém pro optimalizaci zatížení při posuzování Nového Zélandu s vyznačenými jízdními pruhy, který selhával s upozorněním, že všechna vozidla jsou širší než jízdní pruh.
- Opravena chyba porušení přístupu při otevření formuláře Poznámky.
- Vyřešeno nesprávné přenesení zatížení nosníků podle Eurokódu GR1A z obálky analýzy, kde jsou zatížení rozdělena na složky UDL, tandemový systém a chodník.
- Opravena chyba analýzy liniového nosníku „zatěžovací stav není definován“ pro most o jednom rozpětí podle Eurokódů obsahující ocelový kompozitní nosník.
- Zamezení vytváření konfigurací zatížených prvků novozélandských vozovek s nulovou šířkou jízdních pruhů.
- Vyřešeno chybějící části UDL ze zatěžovacích prvků HO pro optimalizaci zatížení pro novozélandské hodnocení.
- Opraveno použití součinitelů snížení zatížení pro prvky HN podle článku 3.2.4 NZTA.
- Opraveno použití hodnot ALF pro optimalizaci zatížení pro novozélandské hodnocení.
- Vyřešena chyba vedoucí k chybě „ExecuteCommand“ během analýzy konstrukce.
Konstrukce nosníků
- Pevný ocelový kompozitní nosník odolný proti ohybu pro třídu 1 nebo 2 podle 6.2.1 normy EN1994-2 pouze za použití teorie plasticity.
- Vyřešeno přepočítávání zvedacích sil dodatečně předpjatých špon a souvisejících parametrů při změně údajů o materiálu předpětí.
- Opraven výpočet torzního parametru „Acp“ podle normy Austrálie Cl.8.2.1.2.
- Opraven problém, kdy grafický formulář nosníku zůstal skrytý po návštěvě formuláře pro definování umístění předpínacích výztuží nebo umístění výztuže.
Konstrukční části
- Přidán parametr mezní deformace v tahu do obecného materiálu napětí‑deformace.
|