Společnost Dassault Systèmes představila další část své kampaně „The Only Progress is Human“, která by měla zvýšit povědomí o sociálních a enviromentálních výzvách a přitáhnout pozornost k využití virtuálního prostředí pro podporu udržitelných inovací. „Water for Life“, jak se nová část kampaně nazývá, kombinuje témata vody a spotřeby ke zkoumání otázky, jak může průmysl efektivněji využívat světově nejcennější zdroj ohrožený nadměrnou spotřebou a jak ho také může chránit.
Aktuální články
- Live HD Traffic v mapFactor Navigatoru rozšířen o nové země
- WEROCK představuje novou robustní průmyslovou řadu tabletů Rocktab Ultra
- Nový elektrický podtlakový uchopovač OnRobot VGP20
- Nejrychlejší velkoformátová tiskárna imagePROGRAF
- Projekt studentského CNC stroje
- Návrh a výroba laboratorního zdroje s využitím PLM a 3D tisku
- Canon imagePROGRAF TX pro CAD a plakáty ve vysokém rozlišení
- Zvyšování úspěšnosti spolupráce na stavebních projektech
T+T Technika a trh
Pátek, 05 Březen 2021 00:19