Partneři Projektu CAD
Efektivní správa dokumentace pro kancelář |
| Autor článku: Karel Heinige | |
Akciová společnost Xanadu představila novou verzi oblíbeného řešení iPROJECT pro snadnou správu dokumentace. Užitečné novinky nacházejí své uplatnění u menších i větších pracovních týmů – bez ohledu na to, zda jde o právnickou či například architektonickou a projekční kancelář. Nová verze systému pro síťovou správu dokumentů iPROJECT usnadňuje týmovou spolupráci nad kancelářskými i technickými dokumenty, správu revizí, protokolování změn, vícestupňové schvalovací a distribuční procesy, náhledy, vyhledávání a archivaci dokumentů i bezpečný přístup k obsahu dokumentů podle normy ISO 9000. Nabízí hned několik možností nasazení – nejen jako software pro lokální instalaci u zákazníka, ale také v podobě hostingu na webovém serveru, či naopak kompletního řešení na klíč, v předem instalované podobě na fyzickém serveru.„Při vývoji systému iPROJECT jsme vycházeli z praktických potřeb uživatelů, pro které jsou nekompromisní přehled o různých verzích dokumentů i řízení pracovního toku projektů klíčové,” říká Vladimír Michl, manažer rozvoje společnosti XANADU. „iPROJECT si poradí nejen s běžnými kancelářskými dokumenty, ale také s technickou a výkresovou dokumentací, včetně příloh. I proto je jeho nasazení v praxi opravdu široké – škála stávajících uživatelů sahá od právnických kanceláří přes technické projekce až ke správcům majetku.” iPROJECT verze 3.6 přináší:
Další informace: www.xanadu.cz/iproject. On-line verze: www.iproject.cz.
Mohlo by vás zajímat:
|




Akciová společnost Xanadu představila novou verzi oblíbeného řešení iPROJECT pro snadnou správu dokumentace. Užitečné novinky nacházejí své uplatnění u menších i větších pracovních týmů – bez ohledu na to, zda jde o právnickou či například architektonickou a projekční kancelář. Nová verze systému pro síťovou správu dokumentů iPROJECT usnadňuje týmovou spolupráci nad kancelářskými i technickými dokumenty, správu revizí, protokolování změn, vícestupňové schvalovací a distribuční procesy, náhledy, vyhledávání a archivaci dokumentů i bezpečný přístup k obsahu dokumentů podle normy ISO 9000. Nabízí hned několik možností nasazení – nejen jako software pro lokální instalaci u zákazníka, ale také v podobě hostingu na webovém serveru, či naopak kompletního řešení na klíč, v předem instalované podobě na fyzickém serveru.