Google překladač: English Deutsch

Thinkbox vydává Krakatoa MY pro Autodesk Maya

Autor článku: Thinkbox Software (JL)   

Tags: Autodesk | Krakatoa MY | Maya 3D | Rendering | Software | Thinkbox

Thinkbox Krakatoa MY 1309Americká společnost Thinkbox Software vydala Krakatoa MY, hromadný particle renderer pro software Autodesk Maya 3D, jenž běží na operačních systémech Microsoft Windows a Linux. Krakatoa je volumetrická aplikace na rendering částic dříve dostupný pro 3D software Autodesk 3ds Max. Je vysoce optimalizovaná a dá se využít i na noteboocích nebo renderovacích uzlech bez specializovaných špičkových grafických akcelerátorů. Krakatoa MY jednoduše propojuje Autodesk Maya s Krakatoa rendererem a nabízí množství funkcí pro lepší pracovní prostředí při manipulaci s milióny částic.

Krakatoa MY sdílí to samé renderovací jádro jako Krakatoa SR a Krakatoa MX, také výsledky jsou identické při zadání stejných dat a nastavení. Mezi klíčové funkce Krakatoa MY patří např. bodová nebo voxelová prezentace částicových dat s mnoha módy filtrů, efekty nebo výstup z HDRI do souborů OpenEXR. Podpora jak doplňkových, tak objemových stínovaných modelů je simultánní, s možností kontroly barvy, emise, absorpce, hustoty a dalších vlastností u jednotlivých částic. Podporuje také rozptylovací algoritmus, samostatné stínování ve vysoké kvalitě a okluze jak z geometrie, tak DTEX map. Nahrát se dají objekty a sekvence v souborech .PRT, .BIN od RealFlow nebo .CSV, s možností dalších úprav a kombinací s již nahranými částicemi.


Mohlo by vás zajímat: