Pixar vydává RenderMan 22 |
Autor článku: Pixar | |
Společnost přichází s novou verzí 3d vykreslovacího softwaru RenderMan 22, určeného pro animace a vizuální efekty. Verze 22 obsahuje velkou aktualizaci architektury jádra, jež umožňuje „živé vykreslování“ na každém stupni vykreslovacího řetězce. Díky tomu lze spolupracovat na filmových projektech novými způsoby. Nové vydání rovněž obsahuje zdokonalenou světelnou technologii, využitou u vlastních filmů Pixaru jako Hledá se Dory, Auta 3, Coco a Úžasňákovi 2. Najdeme zde také nové funkce pro rychlejší tvorbu obrazů, a také podklady pro lepší správu vykreslovacích řetězců pomocí USD (Universal Scene Description). Aktualizována byla i rozhraní pro softwary Maya od Autodesku, Katana od Foundry a SideFX Houdini. Ve všech třech aplikacích jsou nyní podporovány Preset Browser a knihovna materiálů. Mezi další vylepšení patří rychlejší a robustnější stínování a osvětlení, interaktivní editace včetně modelování, animace, účesy, LPE authoring a další.
Mohlo by vás zajímat:
|