Partneři Projektu CAD
Dassault Systèmes představil Verzi 6 pro rok 2012 |
Autor článku: Dassault | |
Společnost Dassault Systèmes se snažila pochopit specifika různých implementačních řešení ve snaze nabídnout klientům maximálně komfortní uživatelskou zkušenost při práci s daty – takovou, jakou mají uživatelé nyní k dispozici v CATIA verze 5 a SolidWorks, stejně jako v Pro/ENGINEER, Inventor, NX, SolidEdge, Adobe Creative Suite a dalších řešení. Letošní novinka doplňuje loňskou, kdy společnost Dassault Systèmes představila hybridní produktové struktury sestávající z modelů CATIA verze 5, CATIA verze 6 a SolidWorks, kdy účelem bylo usnadnit koexistenci a snadný přechod do prostředí Verze 6. Vydání 2012 rovněž představuje nové funkce pro interoperabilitu, a to na základě schematu XML a webových služeb, mezi Verzí 6 a dalšími PDM systémy, takže by nabízel dvousměrnou výměnu informací 3D produktových struktur s přesnou geometrií ve formátech STEP a CATIA V5. Nové úrovně integrace mezi Verzí 6 a ERP řešeními jsou nyní k dispozici i ve verzi 2012, což významně přispívá k lepšímu využití produktů, procesů a zdrojových dat. Vedle toho nabízí CATIA V6R2012 další pokroky v systémovém inženýrství, multidisciplinární metodologii projektování, jež integruje požadavky, funkční, logické a fyzické definice produktů. Portfolio CATIA Systems je nyní vybaveno interoperabilitou s předními dodavateli systémových ovladačů, jako je například Simulink. Vedle toho nabízí kompletní RFLP definici a sledovatelnost v rámci CATIA. V nedávné době oznámily implementaci Verze 6 PLM řešení Dassault Systèmes společnosti BMW, Jaguar Land Rover, Parker Aerospace nebo Benetton. V6R2012 rozšiřuje hodnotu digitálních aktiv na nová řešení, například na obchody a globální plánování výroby. 3DVIA Shopper, spojený s verzí 6 ENOVIA, je nové, snadno použitelné řešení pro maloobchod a prodej. Řešení dokáže realisticky simulovat maloobchodní prostředí ve 3D. Za použití 3DVIA Shopper si maloprodejci mohou snadno vizualizovat rozložení prodejny a vyzkoušet umístění různých produktů, přičemž zároveň mohou analyzovat chování klientů tak, aby naplno využili svůj tržní potenciál.
Mohlo by vás zajímat:
|