Virtalis aktualizuje Visionary Render na verzi 1.1 |
Autor článku: Virtalis (JL) | |
Společnost Virtalis vydává po loňské premiéře první aktualizaci svého softwaru Visionary Render. Nového ovládání se dočkala při renderování funkce Scene Management, kdy automatický Level of Detail (LOD, úroveň detailu) umožňuje pracovat i s velkými modely. Funkce Overlapped Culling dovoluje sdílené renderování přes více CPU. Vylepšené renderovací ovladače dále snižují renderovací požadavky na grafickou kartu a umožňují CPU a GPU pracovat souběžně. Odložené renderování dává větší kontrolu nad výskytem dat s možnostmi přidání světelných efektů. Další novinkou je podpora pro terabajtové databáze terénu nebo podpora logaritmického Z. U dat se vylepšení a novinky týkají mapování textur a optimalizace modelů nebo možností importu včetně FBX pro lepší integraci s Revitem, Inventorem a dalšími produkty Autodesku. V oblasti animace jsou novinkou vizuální editace za pomoci 3D ovladačů a linek, a dále je zde integrace Oculus DK2 a zSpace, nový mód pro manipulaci s laserem k ovládání vzdálených objektů v součinnosti s 2D grafickým rozhraním, a pak je zde ještě spousta dalších vylepšení, např. v uživatelském rozhraní, stabilitě, skriptování apod.
Mohlo by vás zajímat:
|