Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Pozvánka na Leica Tour 2026
- Hexagon představuje integraci nástrojů na cloudu
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
Virtalis aktualizuje Visionary Render na verzi 1.1 |
| Pátek, 12 Prosinec 2014 00:32 | |
|
U dat se vylepšení a novinky týkají mapování textur a optimalizace modelů nebo možností importu včetně FBX pro lepší integraci s Revitem, Inventorem a dalšími produkty Autodesku. V oblasti animace jsou novinkou vizuální editace za pomoci 3D ovladačů a linek, a dále je zde integrace Oculus DK2 a zSpace, nový mód pro manipulaci s laserem k ovládání vzdálených objektů v součinnosti s 2D grafickým rozhraním, a pak je zde ještě spousta dalších vylepšení, např. v uživatelském rozhraní, stabilitě, skriptování apod.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Virtalis vydává po loňské premiéře první aktualizaci svého softwaru Visionary Render. Nového ovládání se dočkala při renderování funkce Scene Management, kdy automatický Level of Detail (LOD, úroveň detailu) umožňuje pracovat i s velkými modely. Funkce Overlapped Culling dovoluje sdílené renderování přes více CPU. Vylepšené renderovací ovladače dále snižují renderovací požadavky na grafickou kartu a umožňují CPU a GPU pracovat souběžně. Odložené renderování dává větší kontrolu nad výskytem dat s možnostmi přidání světelných efektů. Další novinkou je podpora pro terabajtové databáze terénu nebo podpora logaritmického Z.