Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Dvacet let se čekalo na nové české letadlo |
| Čtvrtek, 24 Duben 2008 08:44 |
Na tiskové konferenci a slavnostním večeru na střeše sídla Zlínského kraje byly představeny dva nové modely letadel, NG4 (LSA - Light Sport Aeroplanes) a NG4 UL (Ultra Light) z dílny společnosti ROKO AERO, která vznikla za účelem výroby, vývoje a výzkumu v oblasti letectví. Vývoj letadel byl financován z vlastních zdrojů a svůj potenciál prokázalo špičkové konstrukční oddělení i management.
Pro naše čtenáře není bez zajímavosti, že většina konstrukčních řešení byla projektována v programu SolidWorks, jehož licence společnost zakoupila pouhých 8 měsíců před uvedením konečných výrobků. Nová letadla společnosti ROKO AERO jsou odborníky považována díky svým inovačním prvkům, zpracování, kvalitě a letovým vlastnostem za jedna z nejlepších ve svých kategoriích.
ROKO AERO své produkci věří a poskytuje na ni záruku 7 let, nebo 2000 letových hodin.Nezvyklé předvedení letadel na střeše výškového domu ve Zlíně mi trochu připomnělo mou oblíbenou knížku z mládí – O letadélku Káněti. Nicméně takové by bylo asi schopné přistát na střeše přímo a nemuselo by být dopraveno na místo v závěsu pod vrtulníkem. ![]() ![]() ![]() ![]() |










Na tiskové konferenci a slavnostním večeru na střeše sídla Zlínského kraje byly představeny dva nové modely letadel, NG4 (LSA - Light Sport Aeroplanes) a NG4 UL (Ultra Light) z dílny společnosti ROKO AERO, která vznikla za účelem výroby, vývoje a výzkumu v oblasti letectví. Vývoj letadel byl financován z vlastních zdrojů a svůj potenciál prokázalo špičkové konstrukční oddělení i management.
Pro naše čtenáře není bez zajímavosti, že většina konstrukčních řešení byla projektována v programu SolidWorks, jehož licence společnost zakoupila pouhých 8 měsíců před uvedením konečných výrobků. Nová letadla společnosti ROKO AERO jsou odborníky považována díky svým inovačním prvkům, zpracování, kvalitě a letovým vlastnostem za jedna z nejlepších ve svých kategoriích.
ROKO AERO své produkci věří a poskytuje na ni záruku 7 let, nebo 2000 letových hodin.



