Partneři Projektu CAD
- 11.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 15.09. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 15.09. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 16.09. Konference IT Forum 2025
- 17.09. Webinář - Kompozitní díly v Creo: návrh, analýza, TPV
- 18.09. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 18.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.09. Blender - úvod do 3D
- 22.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- Platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální transformace
- DJI Enterprise drony pro fotogrammetrii a LiDAR
- Výukový kurz SimOps AI pro absolventy
- Tým ze Švýcarska vítězem 11. ročníku European Rover Challenge
- Česká digitalizace od VARS BRNO mění správu silnic
- Řada 120Hz monitorů AOC Professional P4 s vysouvacími USB
- Nové pracovní desktopy Dell Pro Max
- Pozvánka na konferenci IT FORUM 2025
Co nového čeká uživatele CAD řešení ZW3D 2020 |
Čtvrtek, 20 Únor 2020 15:37 |
Pro popis forem se bude výborně hodit funkce pro zrcadlení písma. Jednoduše na místě zrcadlí písmo a umožní jednoduše vytvořit popis, aniž bychom museli použít další funkce pro správnou orientaci písma ve formě. Všechny funkce pro plošné a objemové modelování zůstaly nezměněné, nicméně přibyla jedna funkce, která nahrazuje použití přídavku pro obrábění v CAM systémech. Velmi praktickou funkci „Příruba s profilem“ najdeme v modulu „Plechový díl“. S její pomocí lze velmi snadno a rychle vytvořit přírubu definovanou vlastní skicou. V předchozí verzi bylo nutné nejprve vytvořit standardní přírubu a na ní skicu, kterou jsme přes vysunutí odebrali. Nyní lze snadno upravit profil standardní příruby, což velmi urychlí celý proces. U tvorby sestav si můžeme všimnout nové funkce, kterou je mapování dráhy pohyblivé sestavy při animování pohybu. Lze si zvolit libovolný bod, u kterého potřebujeme zjistit dráhu pohybu, tuto dráhu můžeme dále analyzovat například jako jednotlivé souřadnice v tabulkách Excel nebo vytvořit křivku pro další zpravování v ZW3D. |