Aktuální články
- Další modely monitorů Philips pro zvýšenou produktivitu
- Projektování a dimenzování technologií pro nízkoenergetické budovy
- 27. ročník kartografické soutěže MAPA ROKU
- Nejudržitelnější monitor EIZO - monitor FLT
- GPS navigace Sygic využívá technologii what3words
- Navrhujeme pracoviště ve výuce s využitím PLM, BIM nástrojů a VR
- Využití digitálních nástrojů jako cesta k úspěšnému řízení stavebních projektů
- EPLAN a Siemens umožňují bezproblémovou interoperabilitu dat ve strojírenství
CAD na www.SystemOnLine.cz
Y Soft s MUNI rozjíždějí projekt pro uplatnění 3D tisku na školách |
Čtvrtek, 09 Červenec 2020 15:35 | |
Y Soft Corporation společně s Masarykovou univerzitou zahájily v červnu spolupráci na grantovém projektu o 3D tisku a jeho uplatnění na základních a středních školách. Projekt 3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách je řešen s finanční podporou Technologické Agentury České Republiky. Projekt s tříletým rámcem má za cíl celkovou evangelizaci vzdělávacího sektoru v Česku s využitím silného potenciálu 3D tisku jako metody rozvoje výuky. Projekt, jehož vizí je propojení nejlepších schopností jak na straně učitelů, tak i studentů, má za cíl využít potenciál 3D tisku ke zvýšení kvality vzdělávacího procesu učitelů a žáků v této oblasti a celkově i přispět k růstu pedagogických a didaktických kompetencí učitelů. Y Soft s Masarykovou univerzitou chtějí vytvořit metodiku, jak aplikovat 3D tisk ve školách a jak jej efektivně zapojit do výuky. V první fázi společného projektu dojde k vývoji metodologie, následovat bude příprava samotných výukových lekcí v letech 2021–2023. Začlenění 3D technologií do výuky na školách umožní tvorbu zcela nových typů výukových pomůcek a přístupů a dále zvýší dostupnost výukových modelů pro žáky a studenty. Finálním výstupem projektu bude nová výše uvedená metodika a 12 veřejně přístupných lekcí v on-line knihovně lekcí 3D tisku be3D Academy, které budou didakticky správně vytvořeny tak, aby reflektovaly aktuální potřeby škol.
Mohlo by vás zajímat:
|