Partneři Projektu CAD
- 22.09. Blender - úvod do 3D
- 22.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 24.09. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 24.09. Webinář: PLM platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální transformace
- 24.09. Webinář Systémové simulace potrubních a chladících systémů
- 25.09. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 26.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 26.09. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 29.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 29.09. Unreal Engine – vizualizace
Aktuální články
- Nový stavební svět – 3D tisk, drony, data a digitalizace
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 8. díl
- Pozvánka na konferenci BIM DAY 2025
- VARS BRNO představuje CleveRA Car
- Pozvánka na webinář Simulace sypkých hmot
- DN Solutions & HELLER – silní partneři spojují síly
- Sleva 30 % na poslední místa BIM Open 2025
- Nový Navigator 8 se snadným plánováním zastávek na trase
Největší zdymadlo na světě s podporou Allplan Bimplus |
Úterý, 26 Leden 2021 23:56 | |
Očekává se, že od roku 2023 poskytne prostor větším lodím a rozšíří kapacitu na námořní trase mezi Paříží a Rotterdamem, která je považována za nejdůležitější splavné kanály a spojuje ekonomiku v Evropě. Nová plavební komora umožní plavidlům vnitrozemské vodní dopravy hladký pohyb mezi Nizozemskem, Belgií a Francií a poskytne spolehlivý plavební komplex pro námořní plavidla. Zvládnutí problémů s BIMProjekt představuje několik technických výzev, protože se současně provádí mnoho složitých procesů. Jedním z největších problémů je, že vodní cesta musí zůstat v provozu během výstavby. Střední plavební komora bude v provozu pro plavidla vnitrozemské plavby o tři roky déle, než se původně plánovalo. Během této doby se používá dočasný přepravní kanál. Aby bylo možné koordinovat velké množství paralelních aktivit, používá se BIM jako pracovní metoda pro koordinaci spolupráce mezi různými účastníky projektu ve všech fázích výstavby. Vzhledem k vysoké složitosti projektu není téměř žádný prostor pro chyby a přepracování. Aby to bylo možné, implementoval Sassevaart Allplan Bimplus pro proces vyztužování od návrhu po fázi přípravy a realizace, aby týmy mohly pracovat co nejefektivněji a nejefektivněji. To umožňuje všem projektantům snadno zkontrolovat návrhy výztuží a poskytnout zpětnou vazbu, stejně jako přiřadit a sledovat úkoly správy změn. Allplan Bimplus umožňuje všem účastníkům projektu přístup k centrálnímu BIM modelu a podle toho optimalizovat své vlastní procesy. Celý tým tak má lepší přehled a je například schopen nejen identifikovat problémy, jako jsou střety ve výztuži, a řešit je mnohem dříve, ale také integrovat do plánování požadavky na posloupnost, logistiku i na ochranu zdraví a bezpečnost. Více informací o projektu v holandštině (ale s pěknými obrázky) najdete na nieuwesluisterneuzen.eu.
Mohlo by vás zajímat:
|