- 02.10. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 04.10. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 09.10. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 09.10. Autodesk 3Ds MAX – kurz
- 10.10. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 11.10. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
Aktuální články
- Designblok uvede víceúčelovou židli Lambda od RIM CZ
- Nový průmyslový panelový počítač Rocksmart RSC610
- EMO Hannover z pohledu Profiky
- Velkoformátové tiskárny nové řady HP Latex 630
- Webová aplikace Feed Rate Calculator
- ABB uvádí na trh koboty GoFa 10 a 12
- ColorEdge CS2400R – nejdostupnější grafický monitor
- Seznamte se s hlavními řečníky Konference GIS Esri
CAD na www.SystemOnLine.cz
Největší zdymadlo na světě s podporou Allplan Bimplus |
Úterý, 26 Leden 2021 23:56 | |
Očekává se, že od roku 2023 poskytne prostor větším lodím a rozšíří kapacitu na námořní trase mezi Paříží a Rotterdamem, která je považována za nejdůležitější splavné kanály a spojuje ekonomiku v Evropě. Nová plavební komora umožní plavidlům vnitrozemské vodní dopravy hladký pohyb mezi Nizozemskem, Belgií a Francií a poskytne spolehlivý plavební komplex pro námořní plavidla. Zvládnutí problémů s BIMProjekt představuje několik technických výzev, protože se současně provádí mnoho složitých procesů. Jedním z největších problémů je, že vodní cesta musí zůstat v provozu během výstavby. Střední plavební komora bude v provozu pro plavidla vnitrozemské plavby o tři roky déle, než se původně plánovalo. Během této doby se používá dočasný přepravní kanál. Aby bylo možné koordinovat velké množství paralelních aktivit, používá se BIM jako pracovní metoda pro koordinaci spolupráce mezi různými účastníky projektu ve všech fázích výstavby. Vzhledem k vysoké složitosti projektu není téměř žádný prostor pro chyby a přepracování. Aby to bylo možné, implementoval Sassevaart Allplan Bimplus pro proces vyztužování od návrhu po fázi přípravy a realizace, aby týmy mohly pracovat co nejefektivněji a nejefektivněji. To umožňuje všem projektantům snadno zkontrolovat návrhy výztuží a poskytnout zpětnou vazbu, stejně jako přiřadit a sledovat úkoly správy změn. Allplan Bimplus umožňuje všem účastníkům projektu přístup k centrálnímu BIM modelu a podle toho optimalizovat své vlastní procesy. Celý tým tak má lepší přehled a je například schopen nejen identifikovat problémy, jako jsou střety ve výztuži, a řešit je mnohem dříve, ale také integrovat do plánování požadavky na posloupnost, logistiku i na ochranu zdraví a bezpečnost. Více informací o projektu v holandštině (ale s pěknými obrázky) najdete na nieuwesluisterneuzen.eu.
Mohlo by vás zajímat:
|