Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 14.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.10. ATCx Praha 2024
- 17.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.11. AutoCAD - základní kurz
- 11.11. Autodesk Inventor – základní kurz
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 14.11. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
- 20.11. Metrologické školení » Metrologie v praxi I + II (bez ubytování)
- 20.11. Metrologické školení » Metrologie v praxi I + II (s ubytováním)
Aktuální články
- Den s virtuální realitou
- Začíná MSV 2024 v Brně
- Altair připravuje celosvětovou studentskou soutěž
- Reálná praxe v projektování s nástroji Eplan
- Velkoplošný 42,5palcový 4K monitor EIZO s USB-C
- Odolný tablet TOUGHBOOK G2 s umělou inteligencí
- ANCA a Tetralytix – virtuální návrhy řezných nástrojů
- Procesní kontrola integrovaná s obráběcími stroji
CAD na www.SystemOnLine.cz
Největší zdymadlo na světě s podporou Allplan Bimplus |
Úterý, 26 Leden 2021 23:56 | |
Sassevaart, společný podnik firem DEME Infra Marine Contractors, Dredging International, BAM Infra, BAM Contractors a Van Laere, se při plánování zdymadla (The New Lock) Terneuzen v Nizozemsku spoléhá na BIM a Allplan Bimplus jako platformu pro správu dat. Allplan Bimplus umožňuje využívat informace napříč všemi obory v průběhu celého životního cyklu projektu a zajišťuje tak bezproblémovou spolupráci. Jako jedna z největších plavebních komor na světě bude zdymadlo dlouhé 427 metrů, široké 55 metrů a hluboké 16,4 metrů. Očekává se, že od roku 2023 poskytne prostor větším lodím a rozšíří kapacitu na námořní trase mezi Paříží a Rotterdamem, která je považována za nejdůležitější splavné kanály a spojuje ekonomiku v Evropě. Nová plavební komora umožní plavidlům vnitrozemské vodní dopravy hladký pohyb mezi Nizozemskem, Belgií a Francií a poskytne spolehlivý plavební komplex pro námořní plavidla. Zvládnutí problémů s BIMProjekt představuje několik technických výzev, protože se současně provádí mnoho složitých procesů. Jedním z největších problémů je, že vodní cesta musí zůstat v provozu během výstavby. Střední plavební komora bude v provozu pro plavidla vnitrozemské plavby o tři roky déle, než se původně plánovalo. Během této doby se používá dočasný přepravní kanál. Aby bylo možné koordinovat velké množství paralelních aktivit, používá se BIM jako pracovní metoda pro koordinaci spolupráce mezi různými účastníky projektu ve všech fázích výstavby. Vzhledem k vysoké složitosti projektu není téměř žádný prostor pro chyby a přepracování. Aby to bylo možné, implementoval Sassevaart Allplan Bimplus pro proces vyztužování od návrhu po fázi přípravy a realizace, aby týmy mohly pracovat co nejefektivněji a nejefektivněji. To umožňuje všem projektantům snadno zkontrolovat návrhy výztuží a poskytnout zpětnou vazbu, stejně jako přiřadit a sledovat úkoly správy změn. Allplan Bimplus umožňuje všem účastníkům projektu přístup k centrálnímu BIM modelu a podle toho optimalizovat své vlastní procesy. Celý tým tak má lepší přehled a je například schopen nejen identifikovat problémy, jako jsou střety ve výztuži, a řešit je mnohem dříve, ale také integrovat do plánování požadavky na posloupnost, logistiku i na ochranu zdraví a bezpečnost. Více informací o projektu v holandštině (ale s pěknými obrázky) najdete na nieuwesluisterneuzen.eu.
Mohlo by vás zajímat:
|