Nejbližší akce
Aktuální články
- Xencelabs představuje Xencelabs Sift Display 16
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
TomTom odhalil změny ve struktuře řízení |
Pondělí, 28 Červenec 2008 16:28 |
Společnost TomTom NV oznámila novou strukturu divize přenosných navigací (PND). Generální ředitelkou byla jmenována Corinne Vigreux, Ken McAlpine senior viceprezidentem pro navrhování výrobků a Alex Batchelor výkonným viceprezidentem pro marketing. Podle slov CEO společnosti TomTom, pana Harolda Goddijna, jsou tímto krokem zajištěny správné úrovně řízení v rámci společnosti a možnost poskytování nejlepších automobilových navigačních zkušeností zákazníkům. Corinne Vigreux je spoluzakladatelkou firmy TomTom, která hrála vůdčí roli v růstu společnosti z malé organizace do dnešní velikosti. Její odpovědnost se zaměří na definování a řízení globální obchodní strategie společnosti a zeměpisnou expanzi, dohled na řízení výroby a prodeje výrobků, stejně jako na rozvíjení partnerských maloobchodních vztahů, marketing a lidské zdroje. Ken McAlpine je technický odborník se 27letými zkušenostmi v navrhování spotřebních výrobků, ve výrobě a v řízení projektů. McAlpine byl dříve zaměstnán jako šéfkonstruktér v centrále Apple v Cupertinu v Kalifornii. Zde se podílel na vývoji, mimo jiné také produktů MacMini, AppleTV a iPhone. Kromě toho vedl technické týmy notebooků Apple, které byly odpovědné za provozní management, programové řízení, návrhy elektronických obvodů a podporu všech notebookových produktů Apple. McAlpine bude odpovědný za návrhy výrobků a jejich použitelnost v PND divizi TomTomu tak, aby uživatelské zkušenosti byly konzistentní pro všechny TomTom platformy. Alex Batchelor má téměř 20leté marketingové zkušenosti, například ze společností Orange a Unilever. Jeho odborné znalosti leží v oborech marketingové strategie a budování značky - v poslední době byl ředitelem marketingu v Royal Mail Group. Nyní bude zodpovědný za vedení značky TomTom v mezinárodním měřítku a uvedení kombinace produktů a služeb TomTom do role vedoucího automobilového navigačního řešení. |