Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 24.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
- 30.07. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.08. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 04.08. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 04.08. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 04.08. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 05.08. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Konference Mapy jsou pro každého 2025
- Jak se připravit na blackout podle Profiky
- Pozvánka na konferenci BIM DAY 2025
- Vericut je nyní k dispozici ve verzi 9.6
- Základní školení Siemens NX CAD a CAM s dotací
- Dell 14 a 16 Premium – větší výkon a dlouhá výdrž baterie
- Digitální dvojče a simulace výroby
- Sygic se pouští i do navigace motorkářů
CEAD staví 36 metrů dlouhou 3D tiskárnu Mega II |
Pátek, 13 Leden 2023 01:03 | |
Moderní 36metrový systém Mega II dokáže s bezkonkurenční rychlostí a přesností vyrábět rozsáhlé výrobní komplexní projekty od malého náhradního dílu až po velké plavidlo. Díky systému Mega II mohou nyní průmyslová odvětví, jako je námořní, letecký a železniční průmysl, posouvat hranice možného a posouvat výrobu do nových výšin. Výkonný systém LFAM pro vytlačování pelet, který je vybaven dvěma roboty na kolejnicích, dokáže vyrábět díly délky až 36 metrů a šířky až 5 metrů, což z něj dělá převratnou novinku pro mnoho průmyslových odvětví. Cílem Al Seer Marine je navrhovat, stavět a vyrábět vozidla a plavidla pomocí technologie 3D tisku LFAM, a tím nejen uspokojit globální a regionální poptávku, ale také se připravit na budoucí růst. Tento rozsáhlý projekt přebírá titul největší 3D tiskárny na světě od přímého konkurenta Ingersoll/Camozzi. Jak se ukázalo v počátcích 3D tisku s otevřeným vytlačováním, nemá tato technologie žádné přirozené omezení velikosti. Určitá počáteční technická omezení týkající se kvality materiálu u velkorozměrových dílů byla vyřešena zavedením kompozitních materiálů vyztužených vlákny, další problémy týkající se kvality dílů, rozměrové přesnosti a ceny je stále třeba řešit, ale celková kvalita a dostupnost dílů LFAM se stále zlepšuje a roste, jak v tomto případě ukázaly systémy Mega II, ale i další systémy, jako je HERON společnosti Caracol AM. Zatímco společnosti v tradičních námořních zemích se zdráhají opustit tradiční výrobní postupy, novější společnosti v rozvíjejících se námořních zemích, jako jsou SAE, plně využívají nové příležitosti, které nabízí aditivní výroba. Od roku 2022 Al Seer Marine rozšiřuje výzkum a vývoj v oblasti AM díky integraci specializovaného týmu a také spolupráci se společností CEAD. S 3D tiskárnou Mega II již projekt přináší první ovoce a zdá se, že je to jen začátek nové éry rychlejší a udržitelnější výroby dílů pro lodě a jachty. (Překlad textu z 3D Printing Media Network)
Mohlo by vás zajímat:
|