Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.01. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 23.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 24.01. Seriál webinářů: Digitalizace předvýrobních procesů bez rizika
- 03.02. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 05.02. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Dell zjednoduší své portfolio počítačů a laptopů
- Další modely monitorů Philips pro zvýšenou produktivitu
- Projektování a dimenzování technologií pro nízkoenergetické budovy
- 27. ročník kartografické soutěže MAPA ROKU
- Nejudržitelnější monitor EIZO - monitor FLT
- GPS navigace Sygic využívá technologii what3words
- Navrhujeme pracoviště ve výuce s využitím PLM, BIM nástrojů a VR
- Využití digitálních nástrojů jako cesta k úspěšnému řízení stavebních projektů
CAD na www.SystemOnLine.cz
CEAD staví 36 metrů dlouhou 3D tiskárnu Mega II |
Pátek, 13 Leden 2023 01:03 | |
Moderní 36metrový systém Mega II dokáže s bezkonkurenční rychlostí a přesností vyrábět rozsáhlé výrobní komplexní projekty od malého náhradního dílu až po velké plavidlo. Díky systému Mega II mohou nyní průmyslová odvětví, jako je námořní, letecký a železniční průmysl, posouvat hranice možného a posouvat výrobu do nových výšin. Výkonný systém LFAM pro vytlačování pelet, který je vybaven dvěma roboty na kolejnicích, dokáže vyrábět díly délky až 36 metrů a šířky až 5 metrů, což z něj dělá převratnou novinku pro mnoho průmyslových odvětví. Cílem Al Seer Marine je navrhovat, stavět a vyrábět vozidla a plavidla pomocí technologie 3D tisku LFAM, a tím nejen uspokojit globální a regionální poptávku, ale také se připravit na budoucí růst. Tento rozsáhlý projekt přebírá titul největší 3D tiskárny na světě od přímého konkurenta Ingersoll/Camozzi. Jak se ukázalo v počátcích 3D tisku s otevřeným vytlačováním, nemá tato technologie žádné přirozené omezení velikosti. Určitá počáteční technická omezení týkající se kvality materiálu u velkorozměrových dílů byla vyřešena zavedením kompozitních materiálů vyztužených vlákny, další problémy týkající se kvality dílů, rozměrové přesnosti a ceny je stále třeba řešit, ale celková kvalita a dostupnost dílů LFAM se stále zlepšuje a roste, jak v tomto případě ukázaly systémy Mega II, ale i další systémy, jako je HERON společnosti Caracol AM. Zatímco společnosti v tradičních námořních zemích se zdráhají opustit tradiční výrobní postupy, novější společnosti v rozvíjejících se námořních zemích, jako jsou SAE, plně využívají nové příležitosti, které nabízí aditivní výroba. Od roku 2022 Al Seer Marine rozšiřuje výzkum a vývoj v oblasti AM díky integraci specializovaného týmu a také spolupráci se společností CEAD. S 3D tiskárnou Mega II již projekt přináší první ovoce a zdá se, že je to jen začátek nové éry rychlejší a udržitelnější výroby dílů pro lodě a jachty. (Překlad textu z 3D Printing Media Network)
Mohlo by vás zajímat:
|