Partneři Projektu CAD
Nejbližší akce
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.09. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 09.09. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 09.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 15.09. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 15.09. Blender – pokročilé materiály a renderování
Aktuální články
- Nové pracovní desktopy Dell Pro Max
- Pozvánka na konferenci IT FORUM 2025
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
Technologie Autodesku v hrách Ubisoftu |
Pátek, 03 Prosinec 2010 12:41 | |
![]() Assassin's Creed Brotherhood je nejnovějším titulem v hitové sérii Ubisoftu, přinášející úžasné animace, krásná prostředí a působivé hraní. Herní hrdina Ezio, nyní Master Assassin, je na misi zastavení útlaku římského lidu zlým Borgiem. Hráči musí pomoci obnovit pět městských obvodů Říma, zvítězit nad veřejností a rekrutovat nové vrahy k boji proti silnému templářskému řádu. Řím je největší město jaké kdy bylo v titulech „Assassin's Creed“. V důsledku toho může nyní Ezio vést svého koně do a přes město, což otevírá rozsáhlé nové herní prostředí pro průzkumné cesty hráče. Aplikační programové vybavení Autodesk HumanIK pomáhá zajistit, že herní postavy se městem pohybují realističtěji, ať už postavy jdou po nerovném terénu, slézají stěny, jedou na koni nebo skáčou ze střechy na střechu. „HumanIK middleware je součástí našeho herního enginu u všech titulů Assassin Creed,“ říká Danny Oros, technický umělecký vedoucí pro hru. „Věděli jsme, že s HumanIK bychom mohli řešit naše problémy s inverzní kinematikou rychle a bez obětování výsledků nebo výkonnosti.“ Během Eziovy pomoci obnově města se každá z pěti čtvrtí Říma vyvíjí prostřednictvím tří různých prostředí. Proto Ubisoft vytvořil tři různé verze jednotlivých městských obvodů. „Software Autodesku poskytuje efektivní nástroje a pracovní postupy, které nám pomohly vytvořit obrovské množství bezvadného obsahu v krátkém čase,“ dodává Oros. „Herní prostředí byla téměř všechna vytvořena od nuly, a hodně postav a animační klipy byly nové." Nové animace zdůrazňují rozvoj Eziových vražedných dovedností. Animátoři v Ubisoft vyvinuli řadu animačních klipů intenzivních bojů, včetně „kombo zabíjí“, kdy hráči mohou odstranit více nepřátel jedním tahem. „Ezio je nyní vysoce kvalifikovaný Mistr zabiják, tak jsme chtěli odměnit hráče za agresivnější bojovou strategii, místo za defenzivní styl, který byl nutný v Assassin Creed 2," řekl Mike Mennillo, vedoucí animátor bojů v Ubisoftu. Tým Ubisoftu navrhl nové pojetí boje ve filmovém studiu a přenesl data do MotionBuilderu. Tato data byla následně použita jako základ pro finální animované klipy vytvořené v 3ds Max. Chcete-li vidět podrobnou prezentaci o tom, jak Ubisoft vyvinul nové bojové animace v Assassin's Creed Brotherhood, navštivte Auditorium na stránce virtuální Digital Entertainment Conference Autodesku.
Mohlo by vás zajímat:
|