Control
Google překladač: English Deutsch

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Technologie Autodesku v hrách Ubisoftu

Pátek, 03 Prosinec 2010 12:41

Tags: Animace | Autodesk | Software

ubisoft1048dSpolečnost Autodesk oznámila, že Ubisoft používá 3D produkty pro uměleckou tvorbu a animace od Autodesku, které pomohly vytvořit nejnovější videohru Assassin's Creed Brotherhood. Návrháři Ubisoftu vytvořili a osídlili rozlehlé antické město Řím pomocí softwaru Autodesk 3ds Max a Autodesk MotionBuilder. Do proprietárního herního enginu Ubisoftu bylo také začleněno aplikační programové vybavení Autodesk HumanIK, jehož pomocí se produkují realističtější animace lidí a koní ve hře.

Assassin's Creed Brotherhood je nejnovějším titulem v hitové sérii Ubisoftu, přinášející úžasné animace, krásná prostředí a působivé hraní. Herní hrdina Ezio, nyní Master Assassin, je na misi zastavení útlaku římského lidu zlým Borgiem. Hráči musí pomoci obnovit pět městských obvodů Říma, zvítězit nad veřejností a rekrutovat nové vrahy k boji proti silnému templářskému řádu. Řím je největší město jaké kdy bylo v titulech „Assassin's Creed“. V důsledku toho může nyní Ezio vést svého koně do a přes město, což otevírá rozsáhlé nové herní prostředí pro průzkumné cesty hráče.
Aplikační programové vybavení Autodesk HumanIK pomáhá zajistit, že herní postavy se městem pohybují realističtěji, ať už postavy jdou po nerovném terénu, slézají stěny, jedou na koni nebo skáčou ze střechy na střechu.
„HumanIK middleware je součástí našeho herního enginu u všech titulů Assassin Creed,“ říká Danny Oros, technický umělecký vedoucí pro hru. „Věděli jsme, že s HumanIK bychom mohli řešit naše problémy s inverzní kinematikou rychle a bez obětování výsledků nebo výkonnosti.“
Během Eziovy pomoci obnově města se každá z pěti čtvrtí Říma vyvíjí prostřednictvím tří různých prostředí. Proto Ubisoft vytvořil tři různé verze jednotlivých městských obvodů.
„Software Autodesku poskytuje efektivní nástroje a pracovní postupy, které nám pomohly vytvořit obrovské množství bezvadného obsahu v krátkém čase,“ dodává Oros. „Herní prostředí byla téměř všechna vytvořena od nuly, a hodně postav a animační klipy byly nové."
Nové animace zdůrazňují rozvoj Eziových vražedných dovedností. Animátoři v Ubisoft vyvinuli řadu animačních klipů intenzivních bojů, včetně „kombo zabíjí“, kdy hráči mohou odstranit více nepřátel jedním tahem.
„Ezio je nyní vysoce kvalifikovaný Mistr zabiják, tak jsme chtěli odměnit hráče za agresivnější bojovou strategii, místo za defenzivní styl, který byl nutný v Assassin Creed  2," řekl Mike Mennillo, vedoucí animátor bojů v Ubisoftu.
Tým Ubisoftu navrhl nové pojetí boje ve filmovém studiu a přenesl data do MotionBuilderu. Tato data byla následně použita jako základ pro finální animované klipy vytvořené v 3ds Max.
Chcete-li vidět podrobnou prezentaci o tom, jak Ubisoft vyvinul nové bojové animace v Assassin's Creed Brotherhood, navštivte Auditorium na stránce virtuální Digital Entertainment Conference Autodesku.

Mohlo by vás zajímat:
 

Komentáře  

 
# Tak už vím proč :-)Guest 2010-12-05 11:56
Četl jsem si recenzi na http://www.hrej.cz/recenze/assassins-creed-brotherhood-3360/: ...Pokud byste totiž postavili vedle sebe právě Brotherhood a druhý díl, co do dynamiky Eziových pohybů a rozsahu jeho kloubního aparátu byste téměř nenašli rozdíl. Po grafické stránce se toho také příliš nezměnilo, což ovšem trochu zamrzí. Ne snad, že by engine druhého dílu nezvládal vykreslit působivé scény, k dobru mu musíme připočíst i bezchybné znázornění naprosto celého města v reálném čase, ale přeci jen je znát, že v detailech už jaksi ztrácí dech...
Tak teď už konečně vím proč - ono je to Autodeskem :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit