Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
S COSMOSWorks na sluneční pohon |
| Čtvrtek, 24 Listopad 2005 16:14 |
COSMOSWorks pomohl optimalizovat klíčové systémy revolučního kanadského vozu na sluneční pohon, který úspěšně prošel naplánovanými testy na kanadských silnicích. Cílem tohoto ambiciózního projektu je zdokonalení využití sluneční energie pro hybridní automobily budoucnosti nevyužívající k pohonu stále dražší ropná paliva.Prototyp slunečního vozu Power of One dokončil v červenci testy rychlosti, brzd a stability, které potvrdily, že podvozek a řízení navržené v aplikaci COSMOSWorks jsou schopny absolvovat na silnicích v Kanadě po vydání příslušných povolení. Inženýři v centrále projektu Power of One v kanadském Torontu použili COSMOSWorks k testování odolnosti uvedených systémů v rozmanitých podmínkách (teplo, sucho, zima, led) při rychlostech až 80 km/h. Inženýři projektu Power of One navrhli rameno přední nápravy pro sluneční vůz v systému SolidWorks 3D. Potom použili testy MKP (metodou konečných prvků) aplikace COSMOSWorks na objemové modely, aby zjistili, jak se budou chovat jako fyzické objekty. Testy ukázaly, že navržené rameno by nevydrželo plánované zatížení. Konstruktéři týmu Power of One se pokusili rameno vyztužit, tím se však příliš zvýšila jeho hmotnost. Navrhli proto nové rameno, které prošlo testy aplikace COSMOSWorks. Tyto výsledky se potvrdily v prosinci 2004 a březnu 2005 při při náročných testech slunečního automobilu na zledovatělých vozovkách v mrazivém počasí. “Při testech automobilu v červenci jsme měli jen jednu poruchu, která však byla způsobena výrobní vadou, nikoliv chybou návrhu,” řekl ředitel týmu Power of One Program, Marcelo da Luz. „Všechny úpravy, které jsme provedli na základě výsledků analýzy v aplikaci COSMOSWorks, se ukázaly jako správné.” |










COSMOSWorks pomohl optimalizovat klíčové systémy revolučního kanadského vozu na sluneční pohon, který úspěšně prošel naplánovanými testy na kanadských silnicích. Cílem tohoto ambiciózního projektu je zdokonalení využití sluneční energie pro hybridní automobily budoucnosti nevyužívající k pohonu stále dražší ropná paliva.