Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Maker tábory pro děti – kreativita, technika a zábava
- Podejte návrh na přednášku pro BIM OPEN 2025
- MapFactor Navigator 25 s aktualizovanými offline mapami a vylepšenou možností integrace
- Siemens SINUMERIK CUP studentům z Lutína
S COSMOSWorks na sluneční pohon |
Čtvrtek, 24 Listopad 2005 16:14 |
![]() Prototyp slunečního vozu Power of One dokončil v červenci testy rychlosti, brzd a stability, které potvrdily, že podvozek a řízení navržené v aplikaci COSMOSWorks jsou schopny absolvovat na silnicích v Kanadě po vydání příslušných povolení. Inženýři v centrále projektu Power of One v kanadském Torontu použili COSMOSWorks k testování odolnosti uvedených systémů v rozmanitých podmínkách (teplo, sucho, zima, led) při rychlostech až 80 km/h. Inženýři projektu Power of One navrhli rameno přední nápravy pro sluneční vůz v systému SolidWorks 3D. Potom použili testy MKP (metodou konečných prvků) aplikace COSMOSWorks na objemové modely, aby zjistili, jak se budou chovat jako fyzické objekty. Testy ukázaly, že navržené rameno by nevydrželo plánované zatížení. Konstruktéři týmu Power of One se pokusili rameno vyztužit, tím se však příliš zvýšila jeho hmotnost. Navrhli proto nové rameno, které prošlo testy aplikace COSMOSWorks. Tyto výsledky se potvrdily v prosinci 2004 a březnu 2005 při při náročných testech slunečního automobilu na zledovatělých vozovkách v mrazivém počasí. “Při testech automobilu v červenci jsme měli jen jednu poruchu, která však byla způsobena výrobní vadou, nikoliv chybou návrhu,” řekl ředitel týmu Power of One Program, Marcelo da Luz. „Všechny úpravy, které jsme provedli na základě výsledků analýzy v aplikaci COSMOSWorks, se ukázaly jako správné.” |