Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Dassault Systèmes koupila Netvibes a představila strategii „3D Experience“ |
| Středa, 15 Únor 2012 17:28 | |
Společnost Dassault Systèmes představila novou strategii vycházející z „3D zkušenostní" platformy 3D Experience. Ta má zcela změnit způsob, jímž přední firmy a marketéři vytvářejí hodnotu pro koncové zákazníky. 3D Experience platforma zásadně mění „způsoby inovace", protože propojuje projektanty a designéry, konstruktéry, marketingové manažery i zákazníky v rámci podniku založeného na sociálních sítích – „social enterprise". 3D zkušenost umožňuje všem zúčastněným stranám přímo se podílet se na inovačních procesech a zvyšuje tak hodnotu výrobku pro koncového zákazníka.
Platformu V6 jbyla během několika posledních let vyvíjena v úzké spolupráci se zákazníky. Její rozšíření o funkci inteligentního vyhledávání, sociální inovaci a realistickou virtuální zkušenost ve 3D umožnilo spustit novou technologickou vlnu: vytvořit „3D zkušenostní platformu" přizpůsobenou sociálnímu modelu 21. století. Aplikace Dassault Systèmes pro virtuální 3D obchody, vizuální 3D aplikace pro logistiku i snadno použitelné a v reálném čase fungující dashboardy již mění způsob fungování firem. Vedle řešení 3DSWYM a Exalead Dassault Systèmes posílil portfolio sociálních aplikací akvizicí společnosti Netvibes. Netvibes je internetová platforma, která umožňuje jednoduchým způsobem vytvářet personalizované dashboards pro montioring v reálném čase, analytické nástroje, sdílení znalostí a podporu rozhodování.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Dassault Systèmes představila novou strategii vycházející z „3D zkušenostní" platformy 3D Experience. Ta má zcela změnit způsob, jímž přední firmy a marketéři vytvářejí hodnotu pro koncové zákazníky. 3D Experience platforma zásadně mění „způsoby inovace", protože propojuje projektanty a designéry, konstruktéry, marketingové manažery i zákazníky v rámci podniku založeného na sociálních sítích – „social enterprise". 3D zkušenost umožňuje všem zúčastněným stranám přímo se podílet se na inovačních procesech a zvyšuje tak hodnotu výrobku pro koncového zákazníka.
