Aktuální články
- Jak nové technologie přetvářejí CNC obrábění
- Kreativní soutěž v projektování plná moderních PLM a BIM technologií
- Creaform představuje nové 3D skenery MetraSCAN BLACK+
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2024
- Poděkování za účast na Leica Tour
- Efektivní využití QR kódů ve stavebnictví
- SXblue GLOBE – řešení pro GIS a terénní průzkumy
- Nové monitory řady P a S od Dell Technologies
CAD na www.SystemOnLine.cz
Dassault Systèmes koupila Netvibes a představila strategii „3D Experience“ |
Středa, 15 Únor 2012 17:28 | |
Platformu V6 jbyla během několika posledních let vyvíjena v úzké spolupráci se zákazníky. Její rozšíření o funkci inteligentního vyhledávání, sociální inovaci a realistickou virtuální zkušenost ve 3D umožnilo spustit novou technologickou vlnu: vytvořit „3D zkušenostní platformu" přizpůsobenou sociálnímu modelu 21. století. Aplikace Dassault Systèmes pro virtuální 3D obchody, vizuální 3D aplikace pro logistiku i snadno použitelné a v reálném čase fungující dashboardy již mění způsob fungování firem. Vedle řešení 3DSWYM a Exalead Dassault Systèmes posílil portfolio sociálních aplikací akvizicí společnosti Netvibes. Netvibes je internetová platforma, která umožňuje jednoduchým způsobem vytvářet personalizované dashboards pro montioring v reálném čase, analytické nástroje, sdílení znalostí a podporu rozhodování.
Mohlo by vás zajímat:
|
Společnost Dassault Systèmes představila novou strategii vycházející z „3D zkušenostní" platformy 3D Experience. Ta má zcela změnit způsob, jímž přední firmy a marketéři vytvářejí hodnotu pro koncové zákazníky. 3D Experience platforma zásadně mění „způsoby inovace", protože propojuje projektanty a designéry, konstruktéry, marketingové manažery i zákazníky v rámci podniku založeného na sociálních sítích – „social enterprise". 3D zkušenost umožňuje všem zúčastněným stranám přímo se podílet se na inovačních procesech a zvyšuje tak hodnotu výrobku pro koncového zákazníka.