Aktuální články
- Hexagon přichází s novými ručními 3D skenery
- EOS otevřel Additive Minds Academy Center
- Lenovo představuje nový ThinkPad P14s Gen 5 s AI
- Nová 76“ průmyslová sublimační tiskárna Epson
- Digitalizace hřbitovů – I zesnulí potřebují pořádek
- Acer SpatialLabs Eyes pro stereoskopické 3D
- Bezplatný CAD software pro výzkum a vzdělávání
- IMAGINiT přichází s Clarity 2025 pro Revit, BIM 360
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Vývoj fotoaparátu značky Canon pomocí NX |
Pondělí, 18 Prosinec 2006 12:51 |
Návrh průmyslového designu a stylu výrobku pomocí systému NX umožnily Canonu optimalizovat velmi populární digitální fotoaparát EOS 20D. Úspěch smělého designu Společnost Canon si nastavila vysoké cíle při přepracování fotoaparátu EOS 10D zaměřeného na pokročilé amatéry a profesionální fotografy. Cílem bylo vytvořit fotoaparát, který má jednak vysoké rozlišení a zároveň je dostatečně rychlý. Zpravidla se totiž rychlost se zvyšujícím se rozlišením snižuje. Společnost Canon si ale přála, aby byl nový výrobek EOS 20D schopen zachytit 5 obrázků s vysokým rozlišením za jednu sekundu. Jde o příklad „agresivního designu“, který má výsledně větší konkurenceschopnost produktu a vyšší přidanou hodnotu. Další výzvou u výrobku EOS 20D byl jeho tvar. Tak jako u ostatních Canon fotoaparátů i tento musel být pro uživatele velmi pohodlný. Důležitý však byl také estetický vzhled produktu, aby byl schopen konkurovat ostatním výrobkům vystavených v obchodě. Aby společnost Canon zaujala trh fotoaparátů pro pokročilé a profesionály, chtěla uvést nový výrobek co nejrychleji. To samozřejmě zahrnuje překonat tradiční problémy ve formě nedorozumění mezi oddělením konstrukce a výrobou, které často vedou k nutným změnám. Bylo také nutno navrhnout proces, který by dovolil rychlé vyhodnocení více možných tvarů, aby nový fotoaparát perfektně vyhověl požadavkům trhu. EOS 20D se stal hitem Více nformací zde.
|