Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
Aktuální články
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
- Dny průmyslové automatizace 2025 v Nitře
- Představení programu Konference GIS Esri v ČR
- Správa železnic vstupuje do czBIM – buildingSMART ČR
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
Vývoj fotoaparátu značky Canon pomocí NX |
Pondělí, 18 Prosinec 2006 12:51 |
![]() Úspěch smělého designu Společnost Canon si nastavila vysoké cíle při přepracování fotoaparátu EOS 10D zaměřeného na pokročilé amatéry a profesionální fotografy. Cílem bylo vytvořit fotoaparát, který má jednak vysoké rozlišení a zároveň je dostatečně rychlý. Zpravidla se totiž rychlost se zvyšujícím se rozlišením snižuje. Společnost Canon si ale přála, aby byl nový výrobek EOS 20D schopen zachytit 5 obrázků s vysokým rozlišením za jednu sekundu. Jde o příklad „agresivního designu“, který má výsledně větší konkurenceschopnost produktu a vyšší přidanou hodnotu. Další výzvou u výrobku EOS 20D byl jeho tvar. Tak jako u ostatních Canon fotoaparátů i tento musel být pro uživatele velmi pohodlný. Důležitý však byl také estetický vzhled produktu, aby byl schopen konkurovat ostatním výrobkům vystavených v obchodě. Aby společnost Canon zaujala trh fotoaparátů pro pokročilé a profesionály, chtěla uvést nový výrobek co nejrychleji. To samozřejmě zahrnuje překonat tradiční problémy ve formě nedorozumění mezi oddělením konstrukce a výrobou, které často vedou k nutným změnám. Bylo také nutno navrhnout proces, který by dovolil rychlé vyhodnocení více možných tvarů, aby nový fotoaparát perfektně vyhověl požadavkům trhu. EOS 20D se stal hitem Více nformací zde.
|