Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
NX Scenario: Vstříc úplné digitalizaci vývoje |
| Úterý, 02 Leden 2007 10:22 |
80 inženýrů společnosti Opel používá aplikaci NX Scenario v běžném konstrukčním procesu – společnost se tak přiblížila k úplné digitalizaci vývoje vozidla. Společnost Opel chtěla urychlit konstrukční proces pomocí přesných a včasných dat. Tradiční způsob analýzy s pomocí specialistů byl příliš omezen.Opel Signum 2.2 DIRECT byl vyhlášen nejekologičtějším autem s benzínovým pohonem a nový Opel Astra, u kterého bylo nutno vzhledem k poptávce zvýšit výrobu, je považován za auto třídy „compact“ s nejméně klesající hodnotou. Opel se opírá o digitální vývoj produktu a v dlouhodobém časovém horizontu se zaměřil na jeho úplné využití, což by umožňovalo před začátkem výroby vytvořit pouze jeden prototyp. Podle Dr. Markuse Merkela a Rolanda Hierolda z oddělení Informačních systémů a služeb Mezinárodního Centra Technického Vývoje společnosti Adam Opel se značka Opel k tomuto cíli značně přiblížila. Simulace ovlivňuje konstrukci Více zde. |









80 inženýrů společnosti Opel používá aplikaci NX Scenario v běžném konstrukčním procesu – společnost se tak přiblížila k úplné digitalizaci vývoje vozidla. Společnost Opel chtěla urychlit konstrukční proces pomocí přesných a včasných dat. Tradiční způsob analýzy s pomocí specialistů byl příliš omezen.