Partneři Projektu CAD
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
Aktuální články
- Z UNITED GRINDING Group a GF Machining Solutions se stává UNITED MACHINING SOLUTIONS
- Proti proudu času: Švýcarští inženýři závodí o záchranu poškozené přehrady
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Maker tábory pro děti – kreativita, technika a zábava
GPU revoluce renderování |
Neděle, 08 Červen 2014 19:49 | |
1 CPU vs. GPU render Rozdíl mezi způsobem práce CPU a GPU trefně prezentují bořiči mýtů v tomto videu pro Nvidia: Je tedy jasné, že render pomocí grafické karty je rychlejší a efektivnější řešení, než klasický render využívající procesor. Jelikož je tato technologie poměrně mladá, máme k dispozici zatím jen menší množství graficky akcelerovaných renderovacích programů. Jedním z prvních je Nvidia Iray. 2 Nvidia Iray Graficky akcelerovaný Iray je od svého vzniku k dispozici pouze v Maxech nebo jako samostatná verze bez návaznosti na jakýkoliv 3d program. Nyní se dostává i do Autodesk Mayanebo do programu Cateia. 2.1 Fyzikálnírender -jednoduchost, rychlost, efektivita 2.2 Zvládne to vaše PC? Není však nutné vlastnit ten nejvyspělejší grafický hardware, který na trhu právě je. Bohatě postačí levnější varianty v podobě herních grafik G-force, které jsou schopny tuto technologii také využívat. 3 GPU alternativy Navštivte pokročilé kurzy Autodesk 3ds Max autorizovaného školicího střediska NICOM, kde vás naučíme, jak efektivně pracovat s tímto revolučním nástrojem. Ondřej Hudeček, 3ds Max Certified Professional, lektor Autodesk, Adobe a Corel
Mohlo by vás zajímat:
|