Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 02.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Jarní webináře s aplikacemi ArcGIS
- Modix představuje Modix Slicer a vysokorychlostní extrudér
- Jak nové technologie přetvářejí CNC obrábění
- Kreativní soutěž v projektování plná moderních PLM a BIM technologií
- Creaform představuje nové 3D skenery MetraSCAN BLACK+
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2024
- Poděkování za účast na Leica Tour
- Efektivní využití QR kódů ve stavebnictví
CAD na www.SystemOnLine.cz
V-Ray pro NUKE |
Čtvrtek, 13 Srpen 2015 12:27 | |
Chaos Software vydává V-Ray pro NUKE s novými možnostmi osvětlení a kompozic s možností renderování i do NUKEX. Novinkami v renderování je vícevláknové CPU renderování, optimalizované a adaptivní sledování paprsku a přesná stopa celkového osvětlení, je zde i 36 nových renderovacích prvků. Novinkami v geometrii jsou NUKE ReadGeo (Alembic, FBX a OBJ), proxy objekty V-Ray (Alembic a vrmesh) a soubory scény V-Ray (vrscene). V sekci světel najdeme HDR světla podle obrázku prostředí, obdélné a kulovité světelné plochy, síťová světla, fotometrická IES světla, ambientní světla nebo NUKE světla (Light, Direct, Point a Spot). Jsou zde projekční NUKE kamery (Project3D), možnosti nastavení hloubky pole, 3D motion blur a různé typy kamer (kulovité, válcovité, krychlové nebo rybí oko). V materiálech jsou nově vícevrstevné materiály, barvy pro auta, podpovrchový rozptyl, materiál kůže, jsou zde možnosti přepsání materiálu a NUKE shadery (Diffuse, Emission, Displacement, UVTILE). Konečně u textur je možnost rozdělit soubory EXR a TX pro účinnější využití paměti, změnit nebo podčlenit textury, případně přepsat, nechybějí Fresnelovy rovnice, mapovací systém Ptex aj. K využití je potřeba 64bitový NUKE / NUKEX 9, 8, 7, podporovány jsou 64bitové operační systémy Windows 8, 7, Red Hat Enterprise Linux 6 WS nebo novější a CentOS 6 a vyšší.
Mohlo by vás zajímat:
|