Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 11.12. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 11.12. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 12.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 14.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.12. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 14.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. Unreal Engine – vizualizace
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- SprutCAM X ve verzi 17.0.10 se lépe vyhýbá se kolizím
- VIVE Ultimate Tracker pro sledování pohybu s XR headsety
- Additive Industries aktualizuje 3D tiskárny MetalFAB
- Profika uvádí na trh novou robotickou buňku
- GeoPas.cz – nejen katastrální mapy
- Dostupnost notebooku ThinkPad X1 Fold 16 od Lenova
- Teledyne Geospatial spouští elektronický obchod
- Seminář Přesné a rychlé nacenění formy či nástroje
CAD na www.SystemOnLine.cz
V-Ray pro NUKE |
Čtvrtek, 13 Srpen 2015 12:27 | |
Jsou zde projekční NUKE kamery (Project3D), možnosti nastavení hloubky pole, 3D motion blur a různé typy kamer (kulovité, válcovité, krychlové nebo rybí oko). V materiálech jsou nově vícevrstevné materiály, barvy pro auta, podpovrchový rozptyl, materiál kůže, jsou zde možnosti přepsání materiálu a NUKE shadery (Diffuse, Emission, Displacement, UVTILE). Konečně u textur je možnost rozdělit soubory EXR a TX pro účinnější využití paměti, změnit nebo podčlenit textury, případně přepsat, nechybějí Fresnelovy rovnice, mapovací systém Ptex aj. K využití je potřeba 64bitový NUKE / NUKEX 9, 8, 7, podporovány jsou 64bitové operační systémy Windows 8, 7, Red Hat Enterprise Linux 6 WS nebo novější a CentOS 6 a vyšší.
Mohlo by vás zajímat:
|