Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 05.12. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.12. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 09.12. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 10.12. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 10.12. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 10.12. Ansys - webinář Tváření tenkých plechů
- 11.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 11.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 11.12. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.12. Školení pro metrology - Nejistoty měření
Aktuální články
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
- Výzkumný projekt s OPEN MIND - Další krok k inteligentnímu řízení chladicí kapaliny
- Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 – vyšší výkon a delší provoz na baterii
- Stavebnictví vstupuje do éry digitální disciplíny
- ČR partnerskou zemí BIM World MUNICH 2025
- BenQ vstupuje na trh malých tvůrčích studií
- Nový QD-OLED monitor Philips Evnia 27M2N6501L
V-Ray pro NUKE |
| Čtvrtek, 13 Srpen 2015 12:27 | |
|
Jsou zde projekční NUKE kamery (Project3D), možnosti nastavení hloubky pole, 3D motion blur a různé typy kamer (kulovité, válcovité, krychlové nebo rybí oko). V materiálech jsou nově vícevrstevné materiály, barvy pro auta, podpovrchový rozptyl, materiál kůže, jsou zde možnosti přepsání materiálu a NUKE shadery (Diffuse, Emission, Displacement, UVTILE). Konečně u textur je možnost rozdělit soubory EXR a TX pro účinnější využití paměti, změnit nebo podčlenit textury, případně přepsat, nechybějí Fresnelovy rovnice, mapovací systém Ptex aj. K využití je potřeba 64bitový NUKE / NUKEX 9, 8, 7, podporovány jsou 64bitové operační systémy Windows 8, 7, Red Hat Enterprise Linux 6 WS nebo novější a CentOS 6 a vyšší.
Mohlo by vás zajímat:
|










Chaos Software vydává V-Ray pro NUKE s novými možnostmi osvětlení a kompozic s možností renderování i do NUKEX. Novinkami v renderování je vícevláknové CPU renderování, optimalizované a adaptivní sledování paprsku a přesná stopa celkového osvětlení, je zde i 36 nových renderovacích prvků. Novinkami v geometrii jsou NUKE ReadGeo (Alembic, FBX a OBJ), proxy objekty V-Ray (Alembic a vrmesh) a soubory scény V-Ray (vrscene). V sekci světel najdeme HDR světla podle obrázku prostředí, obdélné a kulovité světelné plochy, síťová světla, fotometrická IES světla, ambientní světla nebo NUKE světla (Light, Direct, Point a Spot).