Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 15.12. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 15.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
- Aplikace Robot Calibration Helper pro uživatele ENCY Robot
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
V General Motors testují novou ocel od NanoSteel |
| Pondělí, 25 Duben 2016 07:14 | |
|
zatímco větší tažnost dovoluje vyrábět nově konstruované součásti bez nákladných technik zpracování, rekvalifikace zaměstnanců nebo dodatečných nákladů. Nová vysokopevnostní ocel se dá snadno vyrobit za použití konvenčních slévárenských prvků se standardním licím zařízením, přičemž plechy lze snadno tvarovat při pokojové teplotě.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost NanoSteel dodala do General Motors pro prvotní testování zdokonalenou vysokopevnostní ocel (AHSS), jež je současně odlehčená. Výroba materiálu je výsledkem společného několikaletého vývojového programu NanoSteel a AK Steel Corporation. Ocelové plechy od NanoSteel tak překonávají historický kompromis mezi pevností a tvárností, protože nabízejí oboje současně (zhruba 1200 MPa pevnost v tahu a 50procentní tažnost). Vysoká pevnost umožňuje konstruktérům vytvářet díly z tenčího materiálu s menší hmotností,