Aktuální články
- Hexagon přichází s novými ručními 3D skenery
- EOS otevřel Additive Minds Academy Center
- Lenovo představuje nový ThinkPad P14s Gen 5 s AI
- Nová 76“ průmyslová sublimační tiskárna Epson
- Digitalizace hřbitovů – I zesnulí potřebují pořádek
- Acer SpatialLabs Eyes pro stereoskopické 3D
- Bezplatný CAD software pro výzkum a vzdělávání
- IMAGINiT přichází s Clarity 2025 pro Revit, BIM 360
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Krakatoa 2.6 pro softwary Maya a 3ds Max |
Pondělí, 05 Září 2016 08:43 | |
Aktualizovaná verze vykreslovače Krakatoa 2.6 firmy Thinkbox Software je určená jak pro Autodesk Maya, tak Autodesk 3ds Max a nově podporuje hloubku ostrosti s uživatelsky definovanými efekty Bokeh a Anamorfní squeeze režim. Výpočet hloubky ostrosti u strojů s více jádry je nyní rychlejší. Volba Adaptive Motion Blur (adaptivní pohybová neostrost) rovněž významně vylepšuje vykreslování animace díky zpracování pouze těch pixelů na obrazovce, jejichž částice se v data setu pohybují nejrychleji. Krakatoa MY 2.6.0 také nově podporuje Autodesk Maya 2017. Krakatoa MX 2.6.1 pro 3ds Max také nabízí verze World Space Modifieru dříve dostupné v modifikátorech Krakatoa Delete a PRT Cloner, a umožňuje vícestupňové klonování za využití OSM i WSM PRT. Systém Magma pak přidává velké množství čísel pro Random operátory. Kompletní seznam změn v Krakatoa MY 2.6.0 je k nalezení zde, celkové změny v Krakatoa MX 2.6.1 se pak nacházejí tady.
Mohlo by vás zajímat:
|