Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
V-Ray 3.6 pro 3ds Max představuje hybridní rendering |
| Středa, 28 Červen 2017 16:13 | |
|
Funkce Cryptomatte automaticky vytváří ID masek s podporou průhlednosti, hloubky ostrosti a rozostření pohybu (např. v programech Nuke nebo Vision). A konečně Nvidia NVLink podporuje sdílenou GPU paměť pomocí NVLinku kompatibilní s grafickými kartami.
Mohlo by vás zajímat:
|










Verze V-Ray 3.6 pro 3ds Max je nyní nově kompatibilní s 3ds Max 2018. Aktualizace je zdarma pro všechny uživatele V-Ray 3.x. V-Ray 3.6 pro 3ds Max umožňuje díky technologii pro hybridní vykreslování (Hybrid Rendering Technology) od Chaos Group renderování na GPU nebo CPU Nvidia CUDA, případně kombinaci obou. Mezi další novinky patří prvek pro výběr plného světla při vykreslování, kdy jde nastavit vykreslení jednotlivých světel, nebo skupiny světel jako samostatný element, a to i s podporou celkového osvětlení, odrazů a lomů světla pro přesné směšování světla v celkovém snímku.
