SIEMENS - NX CAM
Autodesk
Google překladač: English Deutsch
Control

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

V-Ray 3.6 pro 3ds Max představuje hybridní rendering

Středa, 28 Červen 2017 16:13

Tags: 3ds Max | Aktualizace | Chaos Group | Rendering | V-Ray 3.6 | Vykreslování

V-Ray for 3ds max-1726Verze V-Ray 3.6 pro 3ds Max je nyní nově kompatibilní s 3ds Max 2018. Aktualizace je zdarma pro všechny uživatele V-Ray 3.x. V-Ray 3.6 pro 3ds Max umožňuje díky technologii pro hybridní vykreslování (Hybrid Rendering Technology) od Chaos Group renderování na GPU nebo CPU Nvidia CUDA, případně kombinaci obou. Mezi další novinky patří prvek pro výběr plného světla při vykreslování, kdy jde nastavit vykreslení jednotlivých světel, nebo skupiny světel jako samostatný element, a to i s podporou celkového osvětlení, odrazů a lomů světla pro přesné směšování světla v celkovém snímku.

Funkce Cryptomatte automaticky vytváří ID masek s podporou průhlednosti, hloubky ostrosti a rozostření pohybu (např. v programech Nuke nebo Vision). A konečně Nvidia NVLink podporuje sdílenou GPU paměť pomocí NVLinku kompatibilní s grafickými kartami.
Další informace najdete na www.chaosgroup.com/vray/3ds-max.


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit