Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
- 02.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Jarní webináře s aplikacemi ArcGIS
- Modix představuje Modix Slicer a vysokorychlostní extrudér
- Jak nové technologie přetvářejí CNC obrábění
- Kreativní soutěž v projektování plná moderních PLM a BIM technologií
- Creaform představuje nové 3D skenery MetraSCAN BLACK+
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2024
- Poděkování za účast na Leica Tour
- Efektivní využití QR kódů ve stavebnictví
CAD na www.SystemOnLine.cz
V-Ray 3.6 pro 3ds Max představuje hybridní rendering |
Středa, 28 Červen 2017 16:13 | |
Verze V-Ray 3.6 pro 3ds Max je nyní nově kompatibilní s 3ds Max 2018. Aktualizace je zdarma pro všechny uživatele V-Ray 3.x. V-Ray 3.6 pro 3ds Max umožňuje díky technologii pro hybridní vykreslování (Hybrid Rendering Technology) od Chaos Group renderování na GPU nebo CPU Nvidia CUDA, případně kombinaci obou. Mezi další novinky patří prvek pro výběr plného světla při vykreslování, kdy jde nastavit vykreslení jednotlivých světel, nebo skupiny světel jako samostatný element, a to i s podporou celkového osvětlení, odrazů a lomů světla pro přesné směšování světla v celkovém snímku. Funkce Cryptomatte automaticky vytváří ID masek s podporou průhlednosti, hloubky ostrosti a rozostření pohybu (např. v programech Nuke nebo Vision). A konečně Nvidia NVLink podporuje sdílenou GPU paměť pomocí NVLinku kompatibilní s grafickými kartami.
Mohlo by vás zajímat:
|