Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Chaos Group spouští beta verzi V-Ray pro Unreal |
| Sobota, 31 Březen 2018 11:06 | |
|
Dále je možné využít chytré propojení s původními V-Ray materiály nebo CAD postupy, a také lze importovat geometrii z programů jako Solidworks. K beta testování je možné se přihlásit na této adrese.
Mohlo by vás zajímat:
|










V-Ray pro Unreal, jak název napovídá, umožňuje použít V-Ray scény přímo v Unreal Editoru, a také nabízí první program pro sledování paprsků pro Unreal, jenž umí vytvořit fotorealistická vykreslení v reálném čase. Není už tedy potřeba pro návrh osvětlení a materiálů v Unrealu využívat 3ds Max a SketchUp. V-Ray pro Unreal má být jednoduchým a přirozeným doplňkem pro vizualizační prostředí, kdy možnost importu dovoluje přenést jakoukoliv část scény V-Ray do herního enginu nebo automaticky převést i světla a materiály.