Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
- 11.08. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 13.09. Drsnost povrchu
- 15.09. Konference ATCx Praha 2022
- 15.09. Konference CAD/CAM uživatelů - Setkání s CADSERVIS
- 20.09. Konference BIM Open 2022
- 22.09. Metrologické charakteristiky měřidel
- 29.09. Metrologie v praxi II
- 10.10. Metrolog organizace
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT: základy
Aktuální články
- Revoluční VIVE Mars CamTrack pro filmaře v prodeji
- V Hřensku pomáhají hasičům tři typy průmyslových dronů
- Digitalizace průmyslu ve výuce (4. díl)
- BIM konference prakticky a otevřeně – tradiční BIM Open 2022
- Nové řešení pro skenování a zobrazování od Trimble
- Konference BIM DAY 2022
- Kvalitní projektování a výstavba mostů v Texasu
- Setkání uživatelů 3D měřických systémů
Datech Portal spravuje předplatné Autodesk produktů |
Úterý, 24 Červenec 2018 11:08 | |
Datech Portal je propojený s modelem předplatného a spotřeby společnosti Autodesk a pomocí tzv. FLAER modelu (z angl. Find, Land, Adopt, Expand, Renew, tj. najít, pořídit, zavést, expandovat, obnovit) prodejce podporuje, aby se zákazníkem v klíčových etapách běhu předplatného jednali proaktivně. To vede k navázání hlubšího vztahu mezi prodejci Datech a koncovými uživateli, což by v dlouhodobém horizontu mělo zvýšit zákaznickou spokojenost i podíl obnovených předplatných. Portál je intuitivní a snadno se používá, takže je předpoklad, že se s ním prodejci naučí poměrně rychle zacházet. Datech Portal zobrazuje v každé fázi FLAER modelu ústřední indikátory výkonu. Prodejci mají přístup ke klíčovým datům o prodeji v intuitivním a vizuálně podnětném rozhraní, kde jsou data zabezpečená a dostupná 24 hodin denně. Jediným kliknutím myši může prodejce provádět rychlé a jednoduché kroky, například přímo kontaktovat zákazníka nebo si stáhnout balíček dat, který mu pomůže s poprodejním servisem. V každé fázi jsou v rozhraní k dispozici také konkrétní služby společnosti Datech s přidanou hodnotou. Díky nim mohou prodejci zákazníkům přinášet více s použitím menšího množství zdrojů. Tyto služby zahrnují taktickou podporu, vzdělávání a sales enablement, marketingové a technologické služby a automatizaci objednávek.
Mohlo by vás zajímat:
|