- 16.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 18.09. Webinář: Připravte CATIA & SOLIDWORKS na platformu 3DEXPERIENCE®
- 19.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.09. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 26.09. Odhalte TAJEMSTVÍ efektivity vývojových procesů: seminář MODSIM v Praze je tady!...
- 02.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 13.11. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- GRAITEC vylepšuje řešení produktivity pro Revit
- Dodávka tisíců výrobních dílů během několika hodin
- Winking Studios uvádí GenMotion.AI pro 3D animaci
- Nabídka geodetických DJI dronů
- Řešení syndromu nezdravých budov
- Nový vzdělávací software Philips Genius
- K dispozici je nyní CAM nástroj Cimatron 2025
- Seminář BIM pro investory
CAD na www.SystemOnLine.cz
Autodesk a Unity rozšiřují spolupráci |
Čtvrtek, 15 Listopad 2018 08:29 | |
Již rok obě firmy spolupracují na propojení obsahu a 3D dat ekosystému Autodesku (včetně 3ds Max a Maya) s platformou virtuální a smíšené reality Unity. Aktuálně obě společnosti partnerství rozšiřují o možnosti vizualizace a interakce v reálném čase nabídku pro automobilový, stavební či mediální a zábavní průmysl, a to integracemi Revitu, VRED a Shotgunu. U modelů Revitu, přenesených do virtuálního prostředí, mohou uživatelé vyhledat chyby v návrhu. Díky integraci mezi Unity a VRED budou propojeny systémy automobilek, jež pomohou nejen v účinnějším využití pracovních postupů, ale také opětovném použití VRED dat u aplikací pro marketing, prodejce a výuku. Integrované řešení Autodesk a Unity s názvem Shotgun zjednoduší využití platformy Unity ve filmu, televizi a u her díky snadnější správě více typů položek (Alembic, USD, FBX aj.).
Mohlo by vás zajímat:
|