Google překladač: English Deutsch

KeyShot 3 s nativní podporou pro 3ds Max a Maya

Autor článku: Luxion, Inc.   

Tags: 3ds Max | Autodesk | KeyShot | Luxion | Maya

Zítiší vytvořené v Autodesk Maya a vykreslené v KeyShot -maya1148Luxion, přední vývojář moderních 3D renderingové a osvětlovací technologie a softwaru KeyShot, prvního ray tracingového a globálního osvětlovacího programu v reálném čase, oznámil, že v KeyShot 3 podporuje Autodesk 3ds Max a Autodesk Maya. KeyShot 3 je další generací průkopnického  renderingového řešení od Luxionu, které rozbíjí složitost vytváření fotografických obrazů ze 3D dat. Kromě toho KeyShot 3 nabízí zcela nový patentovaný systém animací, vytvářející částečné a filmové animace jednodušeji než kdy předtím.

Luxion předvádí KeyShot 3 s nativními importními funkcemi pro obě aplikace na právě probíhající Autodesk University 2011 (od 29. listopadu do 1.prosince v Las Vegas).
Jako člen Autodesk Developer Network vyvinul Luxion plugin pro 3ds Max, který bude vypisovat nativní KeyShot formát, což umožní rychlejší import.
KeyShot 3 bude také přímo načítat Maya formát. Pro přístup k nativnímu importní funkce v KeyShotu budou muset mít uživatelé Mayu nainstalovanou na svém PC nebo Macu.
keyshot-maya1148b
Zátiší - modelované v programu Autodesk Maya 2012 – renderované v KeyShot 3

Kromě tohoto nově vyvinutého importu Luxion také předvádí podporu pro tyto produkty Autodesku:
  • Inventor 2012 a starší
  • ALIAS 2012 a starší
  • AutoCAD 2012 a starší
  • FBX s podporou filmových pohledů a částečné animace
Oba translátory  budou k dispozici pro PC i Mac a budou zahrnuty do připravované aktualizace KeyShot 3, která bude k dispozici v prosinci 2011.
Více informací o KeyShot 3D renderingu a animaci najdete zde.

Mohlo by vás zajímat: