KeyShot 3 s nativní podporou pro 3ds Max a Maya |
Autor článku: Luxion, Inc. | |
Luxion předvádí KeyShot 3 s nativními importními funkcemi pro obě aplikace na právě probíhající Autodesk University 2011 (od 29. listopadu do 1.prosince v Las Vegas). Jako člen Autodesk Developer Network vyvinul Luxion plugin pro 3ds Max, který bude vypisovat nativní KeyShot formát, což umožní rychlejší import. KeyShot 3 bude také přímo načítat Maya formát. Pro přístup k nativnímu importní funkce v KeyShotu budou muset mít uživatelé Mayu nainstalovanou na svém PC nebo Macu. Zátiší - modelované v programu Autodesk Maya 2012 – renderované v KeyShot 3 Kromě tohoto nově vyvinutého importu Luxion také předvádí podporu pro tyto produkty Autodesku:
Více informací o KeyShot 3D renderingu a animaci najdete zde.
Mohlo by vás zajímat:
|
Luxion, přední vývojář moderních 3D renderingové a osvětlovací technologie a softwaru KeyShot, prvního ray tracingového a globálního osvětlovacího programu v reálném čase, oznámil, že v KeyShot 3 podporuje Autodesk 3ds Max a Autodesk Maya. KeyShot 3 je další generací průkopnického renderingového řešení od Luxionu, které rozbíjí složitost vytváření fotografických obrazů ze 3D dat. Kromě toho KeyShot 3 nabízí zcela nový patentovaný systém animací, vytvářející částečné a filmové animace jednodušeji než kdy předtím.