Google překladač: English Deutsch

Více návštěvníků a obchodů na EMO Hannover 2013

Autor článku: EMO Hannover   

Tags: EMO | Hannover | Strojírenství | VDW | Veletrh

EMO13 1339Přední mezinárodní veletrh průmyslu obráběcích strojů EMO Hannover 2013 dospěl v sobotu 21 září ke svému zdárnému konci. A navýšil laťku ve všech oblastech. Od 16. do 21. září prezentovalo své novinky více než 2100 vystavovatelů z 43 různých zemí pod heslem „Inteligence ve výrobě“. Během šesti dnů tato akce přilákala celkem téměř 145 000 odborných návštěvníků z více než 100 různých zemí. Zahraničních návštěvníků bylo více než 50 000, výrazně se zvýšila návštěvnost z Evropy. Evropský průmysl se odrazil ode dna a má zájem o investice do výrobních technologií. Největší počet evropských návštěvníků bylo rekrutováno z Itálie, Švýcarska, Švédska, Nizozemí a Ruska. Mezi asijskými vévodila Čína, následovaná Japonskem, Tchai-wanem a Indií.

EMO13 H25 13 1339Podle výsledků průzkumu návštěvníků měl každý druhý manažerské postavení s pravomocí rozhodování o nákupech pro své organizace. Hlavní motivací návštěvy veletrhu bylo získání informací jak rozšířit a modernizovat výrobní zařízení. Jeden z pěti návštěvníků reportoval uskutečnění objednávky na výstavě a stejný počet (20 procent) dokončení nákupu po veletrhu. V Hannoveru bylo podepsáno mnoho objednávek, včetně několika velkoobjemových obchodů. Vystavovatelé také očekávají čilé povýstavní prodeje. Návštěvníci s firemními investičními plány podali během své účasti na EMO čtyři až pět objednávek. Tento údaj ukazuje navýšení i oproti veletrhu EMO před dvěma lety, který se přitom konal v době ekonomické oživení.
EMO13 H24 13 1339Výstava EMO Hannover 2013 opět uspěla v pokrytí celé šířky pásma světového trhu obráběcích strojů. Návštěvníci se kromě stále zelených témat snižování výrobních nákladů a zvýšení flexibility zajímali zvláště o řešení pro zvýšení energetické účinnosti a efektivity zdrojů, stejně jako uživatelsky přívětivá zařízení a inteligentní integraci strojů.
Při řešení těchto a dalších témat nabídli vystavovatelé bohatou škálu řešení a vynikající odborné znalosti, což vedlo k dalšímu navýšení míry spokojenosti návštěvníků. EMO Hannover tak potvrdil své postavení mezinárodní vlajkové lodi pro „Inteligenci ve výrobě“.
Další EMO se uskuteční v termínu od 5. do 10. října 2015 v Milánu, s mottem „Pojďme tvořit budoucnost“.

Ilustrační foto Deutsche Messe, Digital Media


Mohlo by vás zajímat: