Partneři Projektu CAD
Informační systém Prahy 2GIS v podzimní kampani |
| Autor článku: 2GIS | |
|
Od října je také spuštěna nová koncepce komunikace na sociálních sítích, vizuály kampaně se odráží i v PPC podpoře produktu. Na listopad byly přichystány netradiční instalace ve vybraných obchodních centrech. Kromě komunikace k cílovým uživatelům je kampaň zaměřena také na komunitu pražských podnikatelů a živnostníků. Pro realizaci 7 klíčových vizuálů si v 2GIS vybrali vyzkoušeného fotografa Pavla Aschermana.
Mohlo by vás zajímat:
|





Pražané se již od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň intenzivně využívá online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena je na Prahu a spádové oblasti. Jejím cílem je kreativní a hravou formou představit veřejnosti benefity informačního systému Prahy