Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.11. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
- 20.11. Sheet Metal Design
- 21.11. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 24.11. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 24.11. Autodesk Maya – úvod do 3D
Aktuální články
- Trimble představil vylepšení pro spolupráci ve SketchUpu
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
Informační systém Prahy 2GIS v podzimní kampani |
| Pátek, 13 Listopad 2015 10:33 | |
|
Od října je také spuštěna nová koncepce komunikace na sociálních sítích, vizuály kampaně se odráží i v PPC podpoře produktu. Na listopad byly přichystány netradiční instalace ve vybraných obchodních centrech. Kromě komunikace k cílovým uživatelům je kampaň zaměřena také na komunitu pražských podnikatelů a živnostníků. Pro realizaci 7 klíčových vizuálů si v 2GIS vybrali vyzkoušeného fotografa Pavla Aschermana.
Mohlo by vás zajímat:
|







Pražané se již od října mohou potkávat s kampaní společnosti 2GIS, a to v ulicích na CLV plochách, v MHD či na B1 plakátech v restauracích, klubech, barech, fitness zařízeních či čekárnách a ordinacích lékařů. Kampaň intenzivně využívá online formátů a mediální podpory na sociálních sítích. Zaměřena je na Prahu a spádové oblasti. Jejím cílem je kreativní a hravou formou představit veřejnosti benefity informačního systému Prahy