Google překladač: English Deutsch

Nvidia vydává GameWorks SDK 3.1

Autor článku: Nvidia (JL)   

Tags: 3.1 | Balíček | GameWorks | Nvidia | Rendering | SDK | Vykreslování | Vývojářský

nvidia-gameworks-1611Vývojářský balíček SDK pro GameWorks je určen k vykreslování a simulaci ve hrách v reálném čase. Nová verze 3.1 nabízí tři grafické techniky pro stíny a osvětlení, a také dva algoritmy fyzické simulace, jež jsou publikovány v beta verzi. Oněmi třemi vykreslovacími technikami jsou Nvidia Volumetric Lighting (pro simulaci chování světla rozptýleného ve vzduchu a atmosféře), Nvidia Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS – algoritmus pro věrné vykreslení stínů s hladkými přechody od tvrdých stínů poblíž uzavřených objektů po jemné stíny ve vzdálenějších oblastech)

a Nvidia Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO – nejkvalitnější algoritmus pro okolní okluzi v reálném čase, jenž přidává hloubky a realismus každé scéně). Dvojice knihoven Nvidia PhysX obsahuje Nvidia PhysX-GRB a Nvidia Flow. Zdrojový kód pro vybrané knihovny GameWorks je dostupný přes GitHub. Zdrojové kódy pro Nvidia Volumetric Lighting a FaceWorks demo jsou již dostupné, pro Nvidia HairWorks, Nvidia HBAO+ a Nvidia WaveWorks se mají brzy objevit také.


Mohlo by vás zajímat: