Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- 18.09. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 18.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.09. Blender - úvod do 3D
- 22.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 24.09. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 24.09. Webinář: PLM platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální transformace
- 24.09. Webinář Systémové simulace potrubních a chladících systémů
- 25.09. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 26.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
Aktuální články
- Pozvánka na konferenci BIM DAY 2025
- VARS BRNO představuje CleveRA Car
- Pozvánka na webinář Simulace sypkých hmot
- DN Solutions & HELLER – silní partneři spojují síly
- Sleva 30 % na poslední místa BIM Open 2025
- Nový Navigator 8 se snadným plánováním zastávek na trase
- Odolný tablet WEROCK Rocktab U212 Pro s velkým displejem
- Lumion Cloud – nová pomůcka zadarmo
Nvidia vydává GameWorks SDK 3.1 |
Čtvrtek, 17 Březen 2016 01:02 | |
a Nvidia Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO – nejkvalitnější algoritmus pro okolní okluzi v reálném čase, jenž přidává hloubky a realismus každé scéně). Dvojice knihoven Nvidia PhysX obsahuje Nvidia PhysX-GRB a Nvidia Flow. Zdrojový kód pro vybrané knihovny GameWorks je dostupný přes GitHub. Zdrojové kódy pro Nvidia Volumetric Lighting a FaceWorks demo jsou již dostupné, pro Nvidia HairWorks, Nvidia HBAO+ a Nvidia WaveWorks se mají brzy objevit také.
Mohlo by vás zajímat:
|