Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuality
- PTC uvádí na trh Creo 12
- Flexcompute integruje CFD Flow360 s nástroji GridPro
- Nový 3D tisk pro složité konstrukce s nižším odpadem
- Siemens urychluje vývoj elektrických lodí
- ModuleWorks investuje do Toolpath Labs
- Sada pro vývojáře softwaru zlepší zpracování CAD dat
- IMAGINiT uvádí na trh Clarity 2026
- Hirano maximalizuje kvalitu a výkon při výrobě baterií
Bohemia Interactive představuje herní engine Enfusion |
Autor článku: Bohemia Interactive |
Pátek, 17 Prosinec 2021 00:04 |
Nový engine Enfusion vzniká v pobočkách Bohemia Interactive v Praze, Brně a v Mníšku pod Brdy již 4 roky (myšlenky na jeho vznik a některé jeho základy však mají své kořeny již v roce 2014) a aktuálně se na něm podílí tým 30 vývojářů. Z pohledu času, investic a lidských zdrojů se jedná o nejdůležitější projekt Bohemia Interactive poslední doby. Multiplatformnost a využití moderních technologiíEngine Enfusion je multiplatformní, tedy umožňuje vývoj her jak pro PC, tak pro konzole Xbox a PlayStation. Hráče na PC a Xboxu potěší plná podpora rozhraní DirectX 12. Základem je programovací jazyk C++ s high-level skriptovací nadstavbou s názvem Enforce (OOP skriptovací jazyk, se kterým se mohli hráči setkat již například v DayZ). K renderování jsou využívány shadery psané v jazyce HLSL. Enfusion Workbench – všechny vývojářské nástroje pohromaděJednou z hlavních předností enginu Enfusion je jeho přehlednost a uživatelská přívětivost pro vývojáře. Díky sadě nástrojů Enfusion Workbench budou moci snadno upravovat atributy vyvíjené hry či modu. Nadšeným komunitním tvůrcům obsahu se do ruky dostanou stejné profesionální nástroje, jaké využívají vývojáři v Bohemia Interactive. Moduly Enfusion Workbench:
Workbench je zároveň úzce propojen s backend systémy Bohemia Interactive, včetně vlastního workshopu. Díky tomu slouží jako robustní nástroj nejen pro vývoj, ale i kompozici a distribuci módů pro všechny hry, které na enginu Enfusion běží. Budoucnost a termín uvolnění pro veřejnostVývoj enginu Enfusion tímto oznámením zdaleka nekončí. Jeho postupná evoluce zůstává hlavní prioritou studia Bohemia Interactive. Samotný engine spolu s nástroji pro vývojáře a uživatelskou dokumentací bude uvolněn pro veřejnost již brzy spolu s první oficiální hratelnou ukázkou jeho předností. Bohemia Interactive prozatím nezvažuje licencování enginu Enfusion vývojářům pro tvorbu jejich vlastních her.
|