Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
- 01.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuality
- VariCAD a VariCAD Viewer v nové verzi 2025-2.01
- Automobilový průmysl na prahu velké změny: Jste připraveni na éru 3DEXPERIENCE?
- Dassault Systèmes a Airbus rozšiřují strategické partnerství
- Jak se nejrychleji dostat k potřebnému náhradnímu dílu
- 3DEXPERIENCE CONFERENCE 2025
- Právě vychází VOLTA a modeFRONTIER 2025R2
- Jak může MODSIM optimalizovat proces návrhu
- Manifest uvádí Parallax Volumetric AM Evaluation Kit
CAD na www.SystemOnLine.cz
Bohemia Interactive představuje herní engine Enfusion |
Autor článku: Bohemia Interactive |
Pátek, 17 Prosinec 2021 00:04 |
Nový engine Enfusion vzniká v pobočkách Bohemia Interactive v Praze, Brně a v Mníšku pod Brdy již 4 roky (myšlenky na jeho vznik a některé jeho základy však mají své kořeny již v roce 2014) a aktuálně se na něm podílí tým 30 vývojářů. Z pohledu času, investic a lidských zdrojů se jedná o nejdůležitější projekt Bohemia Interactive poslední doby. Multiplatformnost a využití moderních technologiíEngine Enfusion je multiplatformní, tedy umožňuje vývoj her jak pro PC, tak pro konzole Xbox a PlayStation. Hráče na PC a Xboxu potěší plná podpora rozhraní DirectX 12. Základem je programovací jazyk C++ s high-level skriptovací nadstavbou s názvem Enforce (OOP skriptovací jazyk, se kterým se mohli hráči setkat již například v DayZ). K renderování jsou využívány shadery psané v jazyce HLSL. Enfusion Workbench – všechny vývojářské nástroje pohromaděJednou z hlavních předností enginu Enfusion je jeho přehlednost a uživatelská přívětivost pro vývojáře. Díky sadě nástrojů Enfusion Workbench budou moci snadno upravovat atributy vyvíjené hry či modu. Nadšeným komunitním tvůrcům obsahu se do ruky dostanou stejné profesionální nástroje, jaké využívají vývojáři v Bohemia Interactive. Moduly Enfusion Workbench:
Workbench je zároveň úzce propojen s backend systémy Bohemia Interactive, včetně vlastního workshopu. Díky tomu slouží jako robustní nástroj nejen pro vývoj, ale i kompozici a distribuci módů pro všechny hry, které na enginu Enfusion běží. Budoucnost a termín uvolnění pro veřejnostVývoj enginu Enfusion tímto oznámením zdaleka nekončí. Jeho postupná evoluce zůstává hlavní prioritou studia Bohemia Interactive. Samotný engine spolu s nástroji pro vývojáře a uživatelskou dokumentací bude uvolněn pro veřejnost již brzy spolu s první oficiální hratelnou ukázkou jeho předností. Bohemia Interactive prozatím nezvažuje licencování enginu Enfusion vývojářům pro tvorbu jejich vlastních her.
|