Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 06.10. Blender – sculpting a tvorba komplexních modelů
- 06.10. Základní školení Siemens NX CAD
- 06.10. Základní školení Siemens NX CAM
- 07.10. GD&T a výkresová dokumentace
- 08.10. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 08.10. Návrh a simulace metalens pomocí nástrojů Ansys
- 09.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
Aktuální články
- Workshop: CAD/BIM pasport – jak na to?
- Přehled přednášek na Konferenci GIS Esri v ČR 2025
- Pozvánka na konferenci: ATCx Digital Twin – From Idea to Reality 2025
- EMO 2025 prosazuje AI a automatizaci
- OPEN MIND na EMO 2025 – Soustružení a frézování s hyperMILL – živě!
- ModuleWorks představuje GPU simulace
- Jak se informace o tolerancích dostanou až do výroby
- První informace k programu Konference GIS Esri v ČR
BAC přechází na Siemens Xcelerator při vývoji superauta Mono |
Pondělí, 30 Červen 2025 21:53 | |||||||||||||
Supervůz BAC Mono o hmotnosti 570 kg byl vyvinut tak, aby byl stejně dobře použitelný na silnici jako na závodním okruhu, a je poháněn 2,5litrovým agregátem s přirozeným sáním, který dosahuje výkonu 311 k a točivého momentu 313 Nm. V kombinaci s optimálním rozložením hmotnosti a lehkou konstrukcí, která je tvořena špičkovými karbonovými panely s grafenem, umožňuje v současnosti Mono sprint na stovku za pouhých 2,7 sekundy, což chce tým u nové generace vozu výrazně zlepšit. Potřeba posunout hranice toho, čeho je možné dosáhnout ve vysoce výkonném automobilovém průmyslu, vedla vrcholové vedení a konstrukční tým BAC k přehodnocení základních technologií vývoje vozidel. BAC si pro vývoj nové generace svého vozu Mono vybral software NX X ze sady softwaru pro produktové inženýrství Designcenter od Siemensu.
Řešení problému homologaceJedním z klíčových podnětů pro přesun do Designcentru je vyřešení problému obsluhy globální zákaznické základny a certifikace, že vozidlo splňuje regulační a bezpečnostní normy stanovené v určitém regionu nebo zemi. Klíčovou výzvou je pro BAC homologace vozu pro globální trh. Porozumět specifickým požadavkům na umístění všeho, od světlometů až po výhled řidiče, je složité minové pole. Velkou výhodou Designcenteru je, že umožňuje zabudovat celý tento regulační rámec přímo do 3D CAD modelu, což dává novou úroveň jistoty a větší rychlost vývoje.
Zkušenosti zákazníků s imerzivním designemTým BAC také zkoumá způsoby, jak zlepšit zkušenosti zákazníků s nákupem a přizpůsobením pomocí imerzivní inženýrské technologie Siemens – zákazníci mohou využít imerzivní technologii XR a vyzkoušet si vozidla na míru – vše na základě reálných 3D CAD dat, která jsou prezentována s vysokou realističností.
Chcete‑li se dozvědět více o tom, proč BAC přechází na Siemens Xcelerator, a o výhodách, které tím získá, navštivte tento odkaz nebo se podívejte na následující video.
Mohlo by vás zajímat:
|