Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuality
- Nový web TECHNODAT: Digitalizace s technickou přesností, která má smysl
- SCANLAB a interaktivní náhled do vývoje produktů
- Online konference ATCx AI for Engineers 2025
- Siemens a NVIDIA rozšiřují spolupráci v průmyslové AI
- Z Hexagonu AB se v roce 2026 odštěpí Octave
- Phase3D spouští online obchod
- Tech Soft 3D představil VizStreamer pro vizualizaci CAE
- Co je nového v Creo 12
Chytrý design a výroba u Volkswagenu |
Autor článku: Gary Wollenhaupt | |
Čtvrtek, 23 Duben 2015 13:48 | |
V posledních několika letech společnosti skupiny VW – VW, Audi, Porsche, Bentley a Lamborghini operující v USA – vyvinuly platformu vozů založenou na 4 modulech. Cílem je migrace všech vozů skupiny VW na tuto platformu do roku 2018, a to včetně nového SUV střední velikosti, jehož uvedení na trh je plánováno v roce 2017. Existují další 3 platformy pro doplnění MQB. Platforma NSF je využívána na trzích mimo severní Ameriku pro mini kompakty jako je VW Up. Větší platforma MLB má podélný motor a tvoří ji modely jako Audi A6 a A8 a Porsche Cayenne. Vrcholem řady je architektura sportovních vozů MSB, na které stojí modely Porsche, Lamborghini a Bentley. Podle Marka Gilliese, mluvčího VW, všechny vozy, založené na systému MQB, sdílejí přední nápravu, skupinu pedálů a uložení motoru, i když mají různý rozvor kol, rozchod kol a vnější rozměry. Ale většina platformové strategie je pro řidiče neviditelná. Tam, kde je třeba, si každé vozidlo zachovává to, co je pro jeho značku unikátní. „Začínáme nosnou konstrukcí vozu, podlahou a dále připojením zbytku karoserie," říká Mark Gillies. Nový design také zahrnuje více vysokopevnostní zatepla tvářené oceli, od 6 % ve staré verzi až po 28 % v novém Golfu. Vyšší pevnost oceli znamená, že jí můžete použít méně a tak nový Golf Sport Wagon má hmotnost o 56 kg nižší. Nový Golf také zahrnuje lepší bezpečnostní prvky, jako je kontrola jízdy v jízdním pruhu nebo tempomat s laserovou kontrolou vzdálenosti za předchozím vozidlem, které byly dříve dostupné jen u luxusních vozů. Je to komplexní oblast, která zahrnuje až 60 % hodnoty vozu včetně řízení, přední nápravy, posilovač řízení a deformační struktury. Zavedením tohoto standardu se snižuje složitost a zvyšuje efektivita výroby. V předešlých verzích Golfu bylo uložení benzinového a dieselového motoru unikátní, což vyžadovalo individuální konstrukční úpravy, komponenty a montážní operace na lince. Dříve bylo výfukové potrubí pro benzinové motory orientované čelně a pro naftové motory orientované do zadní části. Nyní mají obě verze své výfukové systémy vycházející ze zadní části motoru. Výsledkem je, že výfukové potrubí je řešené snadněji, hnací hřídel je stejná, pozice převodovky je stejná, stačí mít pouze jedno řadící ústrojí. Existuje spousta jednoduchých věcí, které šetří konstrukční náklady, peníze a čas při výrobě vozu. Řada vozů rodiny Golf 2015, která byla konstruována v PTC Creo, je nyní dostupná ve 4 odlišných verzích: sportovní Golf GTI, Golf 1.8T, Golf TDI Clean Diesel a elektrický zero-tailpie emissions e-Golf. CNG verze je dostupná v Evropě a plug-in hybrid je na cestě. Zdroj: http://blogs.ptc.com/2015/02/23/volkswagens-smart-designs-and-manufacturing/
Mohlo by vás zajímat:
|