Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 18.08. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAD
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAM
- 19.08. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 20.08. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 21.08. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.08. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
Aktuality
- Nová verze VariCAD a VariCAD Viewer 2025-3.0
- 12. ročník výstavy železničního modelářství Modelvíkend
- K dispozici je Altair HyperWorks 2025.1
- Konference Očekávaný vývoj automobilového průmyslu v ČR a ve světě
- Toyota spolupracuje se Stratasysem na inovacích ve výrobě
- Apple spouští americký výrobní program
- Aktualizace JETCAM v4 na bezplatný CAD prohlížeč
- Otevřená platforma umožňuje sdílení 3D modelů pro tisk
Chytrý design a výroba u Volkswagenu |
Autor článku: Gary Wollenhaupt | |
Čtvrtek, 23 Duben 2015 13:48 | |
V posledních několika letech společnosti skupiny VW – VW, Audi, Porsche, Bentley a Lamborghini operující v USA – vyvinuly platformu vozů založenou na 4 modulech. Cílem je migrace všech vozů skupiny VW na tuto platformu do roku 2018, a to včetně nového SUV střední velikosti, jehož uvedení na trh je plánováno v roce 2017. Existují další 3 platformy pro doplnění MQB. Platforma NSF je využívána na trzích mimo severní Ameriku pro mini kompakty jako je VW Up. Větší platforma MLB má podélný motor a tvoří ji modely jako Audi A6 a A8 a Porsche Cayenne. Vrcholem řady je architektura sportovních vozů MSB, na které stojí modely Porsche, Lamborghini a Bentley. Podle Marka Gilliese, mluvčího VW, všechny vozy, založené na systému MQB, sdílejí přední nápravu, skupinu pedálů a uložení motoru, i když mají různý rozvor kol, rozchod kol a vnější rozměry. Ale většina platformové strategie je pro řidiče neviditelná. Tam, kde je třeba, si každé vozidlo zachovává to, co je pro jeho značku unikátní. „Začínáme nosnou konstrukcí vozu, podlahou a dále připojením zbytku karoserie," říká Mark Gillies. Nový design také zahrnuje více vysokopevnostní zatepla tvářené oceli, od 6 % ve staré verzi až po 28 % v novém Golfu. Vyšší pevnost oceli znamená, že jí můžete použít méně a tak nový Golf Sport Wagon má hmotnost o 56 kg nižší. Nový Golf také zahrnuje lepší bezpečnostní prvky, jako je kontrola jízdy v jízdním pruhu nebo tempomat s laserovou kontrolou vzdálenosti za předchozím vozidlem, které byly dříve dostupné jen u luxusních vozů. Je to komplexní oblast, která zahrnuje až 60 % hodnoty vozu včetně řízení, přední nápravy, posilovač řízení a deformační struktury. Zavedením tohoto standardu se snižuje složitost a zvyšuje efektivita výroby. V předešlých verzích Golfu bylo uložení benzinového a dieselového motoru unikátní, což vyžadovalo individuální konstrukční úpravy, komponenty a montážní operace na lince. Dříve bylo výfukové potrubí pro benzinové motory orientované čelně a pro naftové motory orientované do zadní části. Nyní mají obě verze své výfukové systémy vycházející ze zadní části motoru. Výsledkem je, že výfukové potrubí je řešené snadněji, hnací hřídel je stejná, pozice převodovky je stejná, stačí mít pouze jedno řadící ústrojí. Existuje spousta jednoduchých věcí, které šetří konstrukční náklady, peníze a čas při výrobě vozu. Řada vozů rodiny Golf 2015, která byla konstruována v PTC Creo, je nyní dostupná ve 4 odlišných verzích: sportovní Golf GTI, Golf 1.8T, Golf TDI Clean Diesel a elektrický zero-tailpie emissions e-Golf. CNG verze je dostupná v Evropě a plug-in hybrid je na cestě. Zdroj: http://blogs.ptc.com/2015/02/23/volkswagens-smart-designs-and-manufacturing/
Mohlo by vás zajímat:
|